به گزارش خبرآنلاین لرستان، سید موسی خادمی در آیین افتتاح نیروگاه 8 مگاواتی تعاونی کوثر خرم‌آباد با بیان اینکه در حوزه انرژی چند کار مهم باید انجام شود اظهار داشت: برق رسانی به روستاها در سطح کشور و استان بخوبی در حال اجراست و باید ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به برنامه ریزی در بحث پایداری انرژی مورد نیاز استان بیان داشت: ما هنوز در مراحل اولیه توسعه صنعتی هستیم و اقدامات خوبی در کارهای صنعتی صورت نگرفته است.

استاندار لرستان گفت: برنامه‌های صنعتی لرستان به نتیجه برسد قطعا نیاز به برق بیشتر از آن مقداری هست که اکنون داریم بنابراین سرمایه گذاری در حوزه برق ضروری است.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه هم‌اکنون در حوزه برق چندین نیروگاه در حال گرفتن مجوز و ساخت است و تعدادی دیگر عملیات اجرایی آنها شروع خواهد شد.

خادمی با اشاره به انرژی‌های نو و تاثیر پذیر خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین انرژی‌های نو خورشیدی است که از برنامه‌های توسعه استان به شمار می‌رود.

وی با اشاره به طرح تولید پراکنده برق در استان و مناطقی که در دسترس نیستند، اظهار داشت: برق رسانی از این طریق در توسعه استان نقش مهمی دارد و هر کسی می‌تواند در خانه خود با استفاده از انرژی خورشیدی برق تولید کند.

استاندار لرستان در پایان گفت: انرژی خورشیدی در رونق تولید و ایجاد اشتغال همچنین به لحاظ صنعتی نقش بسزایی دارد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 826601
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.