به گزارش خبرآنلاین لرستان، مدیرعامل شرکت گاز استان در خصوص وضعیت شبکه گاز پلدختر اظهار داشت: شهرستان پلدختر دارای 330 روستا ست که 105 روستای آن بالای بیست خانوار جمعیت دارد لذا طبق قانون , گاز رسانی به این دسته روستاها در دستور کار شرکت گاز استان قرار گرفته است.

حشمت اله شمس خرم آبادی افزود: تا پیش از دولت یازدهم، تعداد کل روستای گازرسانی شده این شهرستان شامل 9 مورد بود که اکنون 65 روستا از شهرستان پلدختر به شبکه گاز وصل شده اند.

شمس خرم آبادی اضافه کرد: توسعه گازرسانی به 13 روستا دیگر نیز در دست اجراست.

وی در خصوص پروژه های در دست اجرای پلدختر نیز تاکید کرد: این پروژه ها اکثرا مشکلی خاصی ندارند جز معارضین محلی و طبق برنامه پیشرفت فیزیکی خوبی نیز داشته اند و ان شالله به زودی بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت گاز استان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پرجمعیت بودن محور افرینه از توابع شهرستان پلدختر ابراز داشت: در صدد بودیم ضریب نفوذ را نیز افزایش دهیم و با توجه به اینکه پروژه آن ای پی سی بود شامل: طراحی، تامین کالا و اجرا که زمان خاصی می طلبید که نهایتا در ایام دهه فجر سال گذشته پیمانکاران مربوطه وارد این پروژه شدند.

شمس خرم آبادی تکمیل کرد: تنها مشکل و معضل ما در افرینه معارضین محلی بودند که حتی در زمینه مطالعات و طراحی نیز مخالفت می کردند، موجب درگیری و زد و خورد نیز شدند و در نتیجه با عقبگرد پیمانکاران پروژه تعطیل شد.

وی در بیان رفع مشکل پروژه افرینه افزود: خوشبختانه هفته پیش پیمانکار اصلی این پروژه قراردادی با پیمانکار محلی و قوی ان منطقه منعقد کرده و گازرسانی به 15 روستای این محور وارد فاز اجرایی شده که ان شالله در صورت عدم ایجاد مزاحمت مردم منطقه روستاهای این محور و خود روستای افرینه با تعداد 1750 خانوار سال آینده از گاز بهره مند خواهند شد.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 823221
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.