به گزارش خبرآنلاین لرستان، فریدون خودنیا با بیان اینکه طرح ملی و جهادی کاهش تلفات از مهرماه سال 93 آغاز شده، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته مقرر شد تا تلفات برق سراسر کشور طی یک دوره یکساله، از 17.15 درصد به 11 درصد کاهش یابد که علیرغم کمبودهای مالی در سطح وزارت نیرو، خوشبختانه اعتبارات لازم در این خصوص تامین و گام‌های عملی و موثر در این رابطه برداشت شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان تصریح کرد: با برگزاری جلسات منظم و پیگیری مصوبات، خوشبختانه موفق شدیم به سهمیه تعین شده از طرف شرکت توانیر برسیم.

وی همچنین گفت: هدف شرکت توزیع برق لرستان در این حوزه، کاهش تلفات به میزان کمتر از سهمیه تعیین‌شده بوده و هست که خوشبختانه در سال 95 آمار تلفات به 10.46درصد رسید.

فریدون خودنیا، تصریح کرد: سهمیه سال 96 جهت کاهش تلفات برق در لرستان توسط شرکت توانیر 9/9 درصد تعیین شده کع امیدواریم با تلاش همکاران، در راستای تک‌رقمی کردن این میزان اقدامات لازم صورت گیرد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان تاکید کرد: یکی از موفقیت‌ها در کاهش تلفات، استمرار اقدامات گذشته و تهیه و تدوین برنامه‌های عملیاتی جدید است، لذا لازم است تا منابع مالی و تجهیزات و منابع انسانی ما بیش از پیش گسترش یابد تا بتوان تلفات را کاهش داد و صرفه‌جویی کلان اقتصادی را محقق کرد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 820739
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.