محمد علیجانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: از 602 کلاس آموزشی در شهرستان سلسله تنها 62 کلاس معادل 10 درصد از کل کلاسها هوشمند سازی شده و 300 کلاس دیگر برای هوشمندسازی کامل نیازمند حمایت مسئولان و مشارکت خیرین است.
وی با اشاره به اهمیت و ضرورت هوشمندسازی مدارس، عنوان کرد: متاسفانه شهرستان سلسله در بخش هوشمندسازی مدارس در جایگاه مطلوبی در بین شهرستانهای استان لرستان قرار ندارد.
وی با اشاره به اینکه 60 درصد کلاس های آموزشی نیازمند هوشمندسازی در مناطق شهری و مابقی در مناطق روستایی قرار دارند، افزود: در جامعه کنونی که به عصر تکنولوژی و فناوری های نوین معروف است، تغییر روش های آموزشی و شیوه های یادگیری امری انکارناپذیر است که باید مورد توجه قرار گیرد.
علیجانی با اشاره به تفاوت کلاس های آموزشی هوشمندسازی شده با کلاس های معمولی، خاطرنشان کرد: کلاس های آموزشی هوشمندسازی شده باعث مشارکت فعال دانش آموزان در امر آموزش و یادگیری شده فراگیری بصری دانش آموزان را افزایش می دهند.
بیش از 14 هزار دانش آموز در مدارس شهرستان سلسله به تحصیل علم و دانش اشتغال دارند.
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
7265/6060
خبرنگار: زهرا جمشیدی نسب**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.