به گزارش ایرنا، سید موسی خادمی روز چهارشنبه در ستاد ساماندهی امور جوانان استان در سالن جلسات استانداری لرستان اظهار کرد: تمامی سازمان ها باید در اختیار جوانان بوده و مشکلات آنان را برطرف کنند.
خادمی افزود: جوانان در حوزه اشتغال و ازدواج مشکل جدی دارند و برای برطرف کردن مسایل جلسات بیشتری در حوزه جوانان تشکیل خواهیم داد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان نیز در ادامه با اشاره به اینکه مجمع خیرین ازدواج لرستان تا پایان امسال تشکیل می‌شود ، گفت: در سال گذشته 180 زن سرپرست خانوار زیر 40 سال برای ازدواج مجدد کمک شده اند.
جاسم محمدی فارسانی افزود:پارسال 2هزارو 870 جوان در 138 کارگاه آموزش های پیش از ازدواج را گذرانده اندو همچنین 214 کارگاه آموزشی را برای همسران جوان و نوعروسان برگزار شده است.
وی بیان کرد: هفت هزارو 500 کمک هزینه جهیزیه در سال گذشته به افراد تحت پوشش پرداخت شده و در سالجاری نیزیکهزارو 644 نوعروس بیش از 37میلیارد ریال کمک هزینه جهیزیه دریافت کرده اند.
دبیر شورای هماهنگی بانک‌های لرستان نیز در ادامه با بیان اینکه اکنون سه هزار لرستانی در نوبت دریافت وام ازدواج هستند، گفت:در سالجاری از سه هزارو 130میلیارد ریال سهم بانک های دولتی، تا پایان آبان ماه امسال 2هزارو 580میلیارد ریال تسهیلات وام ازدواج پرداخت شده است.
بیژن مقدم بیرانوند افزود: سهم بانک های خصوصی برای پرداخت تسهیلات ازدواج در سال جاری 130میلیارد ریال بوده که 49 درصد آن پرداخت شده است.
3210/6060
خبرنگار: محمد یاراحمدی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.