به گزارش ایرنا موسی خادمی ظهر پنجشنبه در دیدار با امام جمعه کوهدشت افزود: کوهدشت از نظر منابع انسانی، طبیعی و کشاورزی دارای استعدادهای خوبی است که باید از این ظرفیت ها به خوبی بهره گرفت.
وی اظهار کرد: شهرستان کوهدشت به رغم داشتن ظرفیت های فراوان هنوز در وضعیت مطلوبی قرار ندارد که می توان با احداث سد معشوره بخشی از مشکلات این شهرستان را برطرف کرد.
استاندار لرستان با بیان اینکه منتظر تخصیص اعتبار سد معشوره هستیم، افزود: طرح های آب و فاضلاب در شهرستان های کوهدشت در حال اجراست.
نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار گفت: سد معشوره مهمترین مطالبه مردم کوهدشت است که خوشبختانه وزارت نیرو آن را از مسدودیت خارج کرده و بدنبال دریافت بودجه آن هستیم.
الهیار ملکشاهی درخصوص بیمارستان 250 تختخوابی کوهدشت اظهار کرد: در صورت اجرایی شدن این بیمارستان، مشکل بیمارستان در شهرستان کوهدشت تا قرن ها حل می شود.
نورمحمد فردی بیرانوند فرماندار کوهدشت نیز گفت: با توجه به مشکل بیکاری در شهرستان کوهدشت، سد معشوره از نان شب هم برای این شهرستان واجب تر است.
وی افزود: در حال حاضر 44 روستای شهرستان کوهدشت با 180 میلیاردر ریال اعتبار در حال گازرسانی هستند.
استاندار لرستان در سفر خود به شهرستان کوهدشت از طرح هایی از جمله طرح های چهارخطه کوهدشت به خرم آباد، کشتارگاه صنعتی دام، ناحیه صنعتی شماره یک، شهرک گلخانه ای، تصفیه خانه فاضلاب و بیمارستان در حال ساخت 250 تختخوابی شهرستان کوهدشت بازدید کرد.
3210/1920/3022
خبرنگار:محمد یاراحمدی** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.