به گزارش ایرنا، رقابت های کشتی فرنگی و آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور روز پنجشنبه به مدت ٢روز در حالی آغاز شد که از سوی اتحادیه جهانی کشتی برای نخستین بار اوزان فرنکی و آزاد از هشت وزن به ١٠ وزن افزایش داشت که در نوع خود جالب توجه بود.
این مسابقات در سه گروه در شهرهای مختلف برگزار می شود که استان های صاحب نام در گروه اول جای داشتند و شانس بیشتری برای معرفی نفرات برای انتخابی تیم ملی داشتند.
جایگاه مخصوص خبرنگاران و پیشکسوتان و همچنین ارایه اینترنت پرسرعت رایگان از دیگر نکات قابل توجه بود.
به گفته ناظران و مربیان این مسابقات در سطح جهانی برگزار شد.
اعتراض محمد حسن محبی مربی کرمانشاه که در جایگاه پیشکسوتان نشسته بود به نحوه قضاوت داور مسابقه در کشتیورزشکار این استان با کشتی گیر استان البرز در حالی رقم خورد که کشتی گیر کرمانشاه با نتیجه پنج بر یک پیش بود.
چیزی که بیشتر از همه به چشم می خورد غیبت محمد طلایی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد و عضو کمیته فنی این رقابت هابود که باتوجه به اینکه از سوی فدراسیون کشتی به عنوان عضو کمیته فنی انتخاب شده بود اما صندلی وی خالی ماند.
حضور سه مربی لرستانی( امین عسگرپور، ناصر نوربخش و مهدی زیدی) از چهار مربی تیم کشتی استان تهران و یک مربی لرستانی (محمد صادقی) بر روی نیمکت استان فارس ازنکات حائز اهمیت بود.
قطع برق کمتر از چهار دقیقه ای سالن برگزاری مسابقات برای دقایقی مسابقات را نیمه تمام گذاشت.
از تمبر منقوش به پیشکسوتان لرستان، زنده یاد 'محمد جعفر یگانه'از بنیانگذارن کشتی استان و زنده یاد'علی اکبریان'مربی و قهرمان کشتی استان می شود.
این رقابت ها به مدت 2 روز و با حضور 300ورزشکار و مربی از 20 استان کشور در سالن ورزشی شهید چاغروند مجموعه تختی خرم آباد برگزار می شود.
٣٢١٠/6060
خبرنگار: محمد یاراحمدی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.