حسن رنگرز عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رقابت هایی که امروز در خرم آباد برگزار می شود، اولین محک جدی است که در چهارچوب قوانین جدید فدراسیون جهانی در حال اجرا می باشد وزن کشی بصورت فشرده و برگزاری مسابقات در 10 وزن می تواند بر عملکرد فنی و جسمانی کشتی گیران موثر باشد.
وی ادامه داد: پس از پایان این رقابت ها ارزیابی دقیق‌تری از روند این تصمیم‌گیری فدراسیون گرفته خواهد شد.
قهرمان اسبق کشتی فرنگی جهان همچنین گفت: به عقیده من این راه بیهوده‌ای بوده و برگزاری فشرده بر کیفیت مسابقات تاثیر می گذارد.
وی بیان کرد: این یک چالشی است که فدراسیون با آن روبرو خواهد بود به نظر من آن چیزی که مد نظر فدراسیون جهانی بوده عملی نخواهد شد.
رنگرز اضافه کرد: فدراسیون جهانی با این قانون در نظر داشته است که بتوانند از اضافه وزن ها و کاهش وزن ها جلوگیری کند اما این ارزیابی بی‌نتیجه است این تغییرات اوزان برای کشورمان تهدید به شمار می آید و باید دید سیاست فنی کشتی این تهدید را به فرصت تبدیل می‌کند؟
کشتی گیر اسبق تیم ملی ادامه داد: آن چیزی که در یک دهه گذشته در سایه تغییر قوانین اتفاق افتاد و هدف آن ایجاد جاذبه برای کشتی بوده تاکنون با اجرای این قانون محقق نشده و با این شرایط موجود این قانون هم نظر فدراسیون جهانی کشتی را برآورده نخواهد کرد.
رقابت های کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان قهرمانی کشور در گروه (الف) از روز پنجشنبه در خرم آباد آغاز شده است.
این رقابت ها به مدت 2 روز و با حضور 300ورزشکار و مربی از 20 استان کشور در سالن ورزشی شهید چاغروند مجموعه تختی خرم آباد برگزار می شود.
٣٢١٠/6060
خبرنگار: محمد یاراحمدی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.