به گزارش خبرآنلاین لرستان، دکتر سید موسی خادمی در جلسه بررسی آخرین وضعیت ساماندهی رودخانه خرم آباد اظهار داشت: این رودخانه میتواند نقش مهمی در توسعه شهری، زیباسازی شهری، گردشگری و هم در بحث های اقتصاد داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه رودخانه خرم آباد را نباید بعنوان یک تهدید نگاه کرد بیان داشت: اگر کاربری از رودخانه نداشته باشیم کفران نعمت است بنا براین از این فرصت بزرگ باید استفاده کرد.

استاندار لرستان ترکیب رودخانه خرم آباد با قلعه فلک وافلاک را بی نظیر دانست و افزود: با ترکیب این دو ظرفیت بزرگ در شهر خرم آباد می توان یک کار بزرگ و فراتر از دیدگاه ما در راستای گردشگری و اقتصادی منطقه تعریف و اجرا نمود.

وی با اشاره به طرح ارائه شده از طرف مشاور گفت: آنچه که از ارائه این طرح احساس می شود بیشتر به سمت ساماندهی فضاهای اطراف رودخانه توجه شده است در صورتی که باید فضای درون رودخانه و پل های تاریخی ساخته شده را در نظر گرفت.

دکتر خادمی با اشاره به اینکه فضاهای اطراف رودخانه در اختیار ما نیست تصریح کرد: نباید در طراحی و اجرای آن از مشکل به سمت آسان حرکت کنیم ، برنامه ریزی برای ساماندهی فضاهای اطراف رودخانه در دراز مدت قابل اجراست.

وی با اشاره به اینکه هدف از این طرح نباید صرفا ساماندهی و زیبا سازی باشد عنوان کرد: باید طرح های گردشگری و نیز گردش اقتصادی را مد نظر قرار بدهیم.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 779105
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.