به نوشته این روزنامه، پس از انتخاب شهردار تبریز، علاوه بر شهروندان اعضای شورای شهر نیز نفس راحتی کشیده و به تداوم سیر روبه رشد شهر تبریز امیدوار شدند.
یکی از اعضای شورا در این خصوص به عصر آزادی گفت: پروسه طولانی انتخاب شهردار به ضرر شهر تبریز بود، اما خوشبختانه با پایان یافتن ماراتن دشوار انتخاب سکاندار مدیریت شهری، اکنون به آینده شهر امیدوار شدیم.
محرم محمدزاده افزود: البته باید تلاش می کردیم تا یک ماه پیش این اتفاق بیفتد یعنی همان روزی که مجموعه شورا را تحویل گرفتیم تا مدیران شهرداری و امور انبار شده شهری از بلاتکلیفی خارج شوند زیرا در آستانه سال 2018 به عنوان میزبانی تبریز از رویداد بزرگ گردشگری کشورهای اسلامی باید شرایط ایده آلی حکمفرما باشد و اگر انتخاب شهردار به تعویق می افتاد به طور حتم ضربه مهلکی بر پیکر شهر وارد می شد.
وی انتخاب ایرج شهین باهر را نقطه عطفی در تداوم سیر عمرانی و تخصصی شهری دانست و اضافه کرد: این انتخاب با وجود طرفین اصولگرا و اصلاح طلب شورای شهر تبریز، گزینه بسیار مناسبی بوده و مثمر ثمر واقع خواهد شد زیرا شخصیت ایشان، فراجناحی است و می تواند تعامل خوبی با مجموعه شورا به عمل آورد به طوری که سایر اعضای شورا نیز همکاری قابل قبولی با شخص شهردار منتخب انجام خواهند داد.
محمدزاده تاکید کرد: شهردار منتخب تبریز، شهردار فراجناحی و منتخب 13 عضو شوراست و این امر برای شهروندان تبریزی نیز پرفایده و سودمند خواهد بود.
این عضو شورا در پایان اضافه کرد: آقای شهین باهر دارای دانشنامه تخصصی شهرسازی هستند و درآمدهای پایدار شهرداری را مد نظر قرار خواهند داد و علاوه بر آن باید به فکر برنامه ریزی برای اشتغال جوانان نیز باشند.
تنظیم: نعمت مرادپور ** انتشار: رستگار
6132/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.