به گزارش خبرآنلاین لرستان، این کارگاه با ارائه مطالب آموزشی توسط دکتر کشتکار عضو هیأت علمی دانشگاه تهران و برای گروه هدف اعضای هیأت علمی و پژوهشگران دانشگاه علوم پزشکی لرستان در سالن کنفرانس دانشکده داروسازی آغاز شد.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: این کارگاه با هدف توانمند سازی اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی لرستان از امروز آغاز می شود.

دکتر مروت طاهری کلانی عنوان کرد: کارگاه به مدت چهار روز و در قالب دو موضوع که هر کدام دو روز را شامل می شود برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: دو روز اول مربوط به کارگاه نحوه نگارش مقالات علمی طبق آخرین رهنمودهای پژوهشی و دو روز دوم برای کارگاه مرور سیستمیک مقالات برنامه ریزی شده است.

دکتر کلانی ابراز داشت: مدرس این کارگاه  دکتر کشتکار از اساتید مجرب و عضو هیأت علمی دانشگاه تهران با سابقه ی بیش از 15 سال در این زمینه هستند.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه همچنین گفت: این کارگاه در برنامه ی عملیاتی وزارت بهداشت تدوین شده است که به دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیز سهمیه برگزاری آن تعلق گرفته است.

وی تأکید کرد: البته قبلا چند نمونه دیگر از این گونه کارگاه ها برگزار کرده ایم و امیدواریم مورد توجه و استفاده اعضای هیأت علمی قرار گیرد.

گفتنی است: کارگاه نگارش مقالات علمی از امروز آغاز و تا فردا ادامه خواهد داشت. همچنین کارگاه مرور سیستمیک دهم و یازدهم همین ماه رأس ساعت 8 صبح در سالن آمفی تئاتر دانشکده داروسازی برگزار می شود.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 778072
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.