فریدون خودنیا روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای طرح پدافند غیرعامل همچنین هشت هزار و 536 تن سیم مسی در معرض سرقت جمع آوری شد و 18هزار و 655 انشعاب غیرمجاز قطع و بیش از 50 درصد آنها به انشعاب مجاز تبدیل شد.
وی اظهار کرد: براساس دستورالعمل های وزارت نیرو مشترکان برق خانگی و سازمان ها و ادارات موظف هستند 20 درصد انرژی برق مصرفی خود را کاهش دهند، در غیر این صورت بهای برق مصرفی آنها افزایش خواهد یافت.
به گفته وی اصولأ در پدافند غیرعامل هدف آمادگی تمامی آحاد جامعه بویژه سازمان ها و دستگاه های اجرایی برای کاهش خسارات جانی و مالی در سطح کشور است.
مدیرعامل برق لرستان با بیان اینکه استراتژی پدافند غیرعامل به معنای کاهش آسیب پذیری در مواقع بحران با بهره گیری از اقدامات مدیریتی است، اظهار کرد: ما باید از خرد جمعی و همکاری مردم و سازمان ها جهت ارائه اهداف راهبردی و تدوین راهکارهای مقابله با بحران این مسیر را به خوبی طی نموده و کشور را از هرگونه بحران و گزند احتمالی نجات داده تا شاهد کمترین خسارات در مواقع بحرانی باشیم.
وی با تاکید بر اهمیت پدافند غیرعامل گفت: علیرغم آشنایی سازمان ها و دستگاه های اجرایی با اصول و قواعد پدافند غیرعامل باز هم نمی توان گفت که کلیه اقشار جامعه با این مقوله آشنایی کامل داشته و می طلبد که در این راستا با فرهنگ سازی و برگزاری کارگاههای آموزشی و افزایش سطح آگاهی مردم مخصوصأ از طریق رسانه های عمومی برنامه ریزی های جامع و مدون داشته باشیم.
خودنیا احداث نیروگاه گازی پایه فیروز زاگرس الیگودرز توسط بخش خصوصی به مقدار ظرفیت 4.8 مگاوات و احداث نیروگاه گازی دره تخت ازنا توسط بخش خصوصی به مقدار ظرفیت یک مگاوات را از دیگر اقدامات این شرکت در راستای پدافند غیرعامل عنوان کرد.
9872/6060
خبرنگار: اله یار محمودی فر**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.