به گزارش ایرنا، خدانظر دریکوند روز چهارشنبه در مراسم جشن مهر عاطفه ها که در دبیرستان معارف خرم آباد برگزار شد با بیان اینکه این کمک ها با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) استان صورت گرفته، اظهارکرد: همچنین با کمک موسسات و مراکز خیریه نیز یکهزار بسته فرهنگی در مدارس پنج منطقه محروم استان توزیع شده است.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون 16 هزار دانش آموزش تحت پوشش کمیته امداد لرستان قرار دارند، گفت: آموزش و پرورش نیامند کمک های خیرخواهانه، انساندوستانه ، آگاهانه و نیازمند کمک همراه با میل و رغبت از جانب مردم است.
دریکوند با اشاره به کمک هایی که از سوی بنیاد علوی، بنیاد برکت و قرارگاه سازندگی سپاه صورت می گیرد نیز افزود: کمک و روحیه انفاق شامل کمک های علمی، آموزشی، فرهنگی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی می شود.
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان همچنین گفت: جشن مهر عاطفه های آئینی است که همه ساله با همکاری کمیته امداد و آموزش و پرورش با هداف نهادینه کردن فرهنگ ایثار ، نوع دوستی و کمک به دیگران برگزار می شود.

**16 هزار دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد لرستان قرار دارند
مدیرکل کمیته امداد امام (ره) لرستان نیز در این مراسم گفت: هم اکنون 16 هزار دانش آموز در استان تحت پوشش کمک های حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان قرار دارند.
جاسم محمدی فارسانی اظهارکرد: بنا بر تاکیدات دینی و مقام معظم رهبری مبارزه با فقر و محرومیت زدایی بعنوان یکی از مهمترین وظایف کمیته امداد امام خمینی است و در همین راستا نیز کمیته امداد لرستان تلاش برای رفع مشکلات مالی دانش آموزان در تحصیل و تامین نیازهای تحصیلی آنها را در اولویت قرار داده است.
وی با اشاره به شیوه های نوینی در پرداخت های صدقات و کمک های مردمی در کمیته امداد گفت: با کمک آموزش و پرورش و مشارکت دانش آموزان حدود 16 میلیارد ریال به دانش‌آموزان نیازمند کمک شده است.
مراسم مهر عاطفه ها امروز با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و آموزش و پرورش استان لرستان در دبیرستان معارف خرم آباد برگزار شد.
1920/6060
خبرنگار:مهری دریکوند**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.