مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی در این مراسم در فرهنگسرای مصلانژاد مشهد گفت: امروز روزی است که دانش آموزان به جامعه درس محبت و عاطفه می دهند.
محسن مسعودیان راد افزود: دانش آموزان خراسان رضوی همراه با دانش آموزان سراسر کشور از همنوعان نیازمند خود دستگیری می کنند تا فرهنگ نوعدوستی و دستگیری در جامعه تسری یابد.
وی ادامه داد: در مراسم مهر عاطفه های سال گذشته دانش آموزان خراسان رضوی افزون بر 12 میلیارد ریال کمک کردند و در کنار آن نیز کمیته امداد امام خمینی(ره) کمکهایی را به دانش آموزان نیازمند اهدا کرد.
او گفت: امسال آئین مهر عاطفه ها در دو مرحله انجام شد. مرحله نخست که قبل از بازگشایی مدارس بود و شهروندان خراسانی در این مرحله 42 میلیارد ریال کمک کردند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی افزود: این میزان کمک در حالی صورت گرفت که در آئین مهر عاطفه های سال گذشته 27 میلیارد ریال کمک اهدا شده بود و این بدان معناست که مردم در خراسان رضوی برای علم و دانش آموختن ارزش فوق العاده ای قائل هستند که میزان کمکهایشان در مرحله نخست امسال 15 میلیارد ریال افزایش یافته است.
وی ادامه داد: پیش بینی می شود که میزان کمکهای مردم خراسان رضوی در آئین مهر عاطفه ها با احتساب مرحله دوم این آئین که امروز نوزدهم مهر ماه برگزار می شود سه برابر سال گذشته باشد.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: سال گذشته مبلغ قابل توجهی در آئین مهر عاطفه ها در خراسان رضوی جمع آوری شد.
براتعلی منصوریان افزود: مبالغی که در این آئین در هر مدرسه ای جمع آوری می شود بین دانش آموزان نیازمند همان مدرسه و بعد مدارس همجوار توزیع می شود.
وی گفت: علاوه بر جمع آوری کمک برای دانش آموزان نیازمند اهداف تربیتی و فرهنگ سازی نیز مدنظر است تا دانش آموزان بیاموزند که طبق آموزه های قرآنی به خیر و نیکویی نمی رسند مگر این که از آنچه دوست دارند انفاق کنند.
خبرنگار: کامیار اسماعیل پور **انتشار: حسین کریم زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.