به گزارش خبرآنلاین لرستان، علی رورده مدیرکل بازرسی دبیرخانه عالی گزینش نهاد ریاست جمهوری در این جلسه ابراز داشت: این سفر از سوی دبیرخانه هیات عالی گزینش مستقر در نهاد ریاست جمهوری بوده که به جهت نظارت بر عملکرد مجموعه های گزینش استان لرستان انجام می شود.


علی رورده خبر داد: در استان 6 هسته گزینش وجود دارد که شامل: آموزش و پرورش، علوم پزشکی،جهاد کشاورزی، استانداری، دادگستری و دانشگاه لرستان می باشند.


رورده افزود: از روز یکشنبه تیم حاضر در هسته های گزینش استان لرستان مستقر شده و عملکرد سالانه آنها را بررسی کرده و امروز نیز کارگاه توجیهی و بازآموزی آموزشی در استانداری انجام می پذیرد.

 

وی در خصوص استخدامی های دستگاه های اجرایی تاکید کرد: آزمون ها از طرف ما نبوده بلکه کار هسته گزینش  پس از اتمام آزمون برای افرادی که موفق که به کسب حد نصاب امتیاز شده اند، انجام می شود.


مدیرکل بازرسی دبیرخانه عالی گزینش خبر داد: 5 هزار پرونده طی سال سال جاری در استان بررسی شده و تصریح کرد:لزوما این تعداد فقط موارد استخدامی نبوده بلکه شامل مواردی از قبیل: شرایط تبدیل قراردادها، تبدیل وضعیت های پیمانی به رسمی و غیره... نیز می باشد.


گفتنی ست: علی رورده در ادامه عملکرد 6 هسته گزینش استان را خوب ارزیابی کرد.


وی در پاسخ به خبرآنلاین امکان تجدید نظر در گزینش را از موارد ممکن عنوان کرد و تشریح کرد: گاه در مواردی که درخواست تجدید نظر داده شود، پرونده ها طی چندین مرحله مورد بررسی و بازنگری قرار می گیرند که اولین مرحله شامل مرحله بدوی از هسته گزینش است که پرونده توسط افراد جدید مورد بررسی قرار می گیرد.
مرحله دوم بررسی در هیئت نظارت مرکزی که در تمام دستگاه های اجرایی وجود دارد،انجام می شود و پس از آن وارد مرحله دیوان عدالت می شود که خارج از دستگاه های اجرایی و دولت است.


رورده تکمیل کرد: پس از طی مرحله دیوان عدالت نهایتا اگر پرونده ای نیاز به بررسی داشته و افرادی به هیئت مرکزی ایراد وارد کنند، پرونده توسط هیئت عالی گزینش نیز مورد بررسی و تجدید نظر لازم قرار خواهد گرفت.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 764233
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.