به گزارش خبرآنلاین لرستان، نادر همتی دستاورد مهم این حرکت را افزایش مشارکت های مردمی در ساخت و ازیاد زیرساختهای درمانی در استان عنوان کرد و افزود: در طول این مدت توانستیم با پشتیبانی های بی دریغ دکتر ساکی ریاست دانشگاه به عنوان پایلوت کشوری و الگوی دیگر دانشگاه های کشور قرار گیریم که اقدامی بی سابقه به شمار می رفت.
سرپرست معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی استان در ادامه از احداث مرکز رادیوتراپی باران به همت رئیس دانشگاه علوم پزشکی خبر داد و گفت: این مرکز توسط بخش خصوصی به جهت تکمیل خدمات درمانی نسبت به جامعه بیماران سرطانی در حال احداث است.

وی برآورد هزینه احداث مرکز رادیوتراپی باران را بالغ بر  12 میلیارد تومان اعلام کرد که از محل اعتبارات بانک ملی به صورت وام و به صورت اجاره به شرط تملیک در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفته است.

همتی خاطرنشان کرد: به جز استفاده از برگه های دفترچه های بیمه ای تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز به صورت رایگان بوده و صد در صد رایگان به بیماران سرویس می دهد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون در استان،  مرکزی برای حمایت از نوازادان دچار ناهنجاری مادرزادی نداشته ایم، ادامه داد: به همت رئیس دانشگاه علوم پزشکی انجمن حمایت از کودکان دارای ناهنجاری که در معاونت اجتماعی مستقر است، تمام بیمارانی که به صورت مادرزادی از بدو تولد دچار ناهنجاری های مادرزادی هستند را تحت پوشش درمان رایگان قرار می دهد.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 763991
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.