علی قاسم پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: براساس سند اشتغال و سرمایه گذاری لرستان با برش شهرستانی، سهم اشتغال‌زایی شهرستان دلفان 2 هزار و 124 نفر در سال جاری با حجم سرمایه گذاری 3 هزار و 600 میلیارد ریال تعیین شده است.
وی با اشاره به رتبه شهرستان دلفان در زمینه اجرایی کردن سهم تعهدات اشتغالی در سال گذشته، عنوان کرد: شهرستان دلفان با اجرایی کردن صد درصدی تعهدات اشتغالی خود در سال گذشته توانست رتبه سوم استان را به خود اختصاص دهد.
قاسمپور با اشاره به سقف تعهدات اشتغالی دستگاه های شهرستان در سند اشتغال سال جاری، خاطرنشان کرد: جهاد کشاورزی با 475 نفر بیش از 22 درصد، اداره صنعت و معدن با 295 نفر بیش از 13 درصد، شبکه بهداشت و درمان با 282 نفر و اداره آموزش و پرورش با 172 نفر به ترتیب دستگاه هایی هستند که بیشترین سهم تعهدات اشتغالی را در شهرستان دارا هستند.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان در پاسخ به چرایی پایین بودن درصد تحقق یافته تعهدات اشتغالی شهرستان در نیمه اول سال جاری، افزود: بجز جهاد کشاورزی شهرستان که تاکنون با ایجاد اشتغال برای 239 نفر تقریبا نیمی از تعهدات اشتغالی خود را اجرایی کرده معمولا سایر دستگاه ها در نیمه دوم سال جاری تعهدات اشتغالی خود را اجرایی می کنند.
شهرستان دلفان با 150 هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان لرستان واقع شده است.
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
7265/6060
خبرنگار: زهرا جمشیدی نسب**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.