رئیس اداره تشکیل تعاونی‌های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان از پرداخت تسهیلات به طرحهای تعاونی و اشتغالزایی متقاضیان و کارجویان شهرستان دهگلان از محل تفاهم نامه با سازمان بسیج سازندگی خبر داد .

به گزارش ایلنا، اصغر عباسی در نشست توجیهی با مسئولان ادارات شهرستان دهگلان و بسیج سازندگی این شهرستان گفت: هدف اساسی تفاهم نامه ایجاد تولید و اشتغال در قالب تشکل های تعاونی است.

عباسی افزود: براساس این تفاهم‌نامه؛ متقاضیان، کارجویان و دانش‌آموختگان دانشگاهی در دهگلان می‌توانند با مراجعه به اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی این شهرستان و لحاظ کردن مزیت‌های نسبی شهرستان به‌ویژه در زمینه تولید و بسته‌بندی شوریجات و ترشیجات و سایر فراورده‌های کشاورزی نسبت به تشکیل شرکت تعاونی اقدام و از تسهیلات موضوع این تفاهم نامه بهره مند شوند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دهگلان نیز در این نشست اظهار داشت: تعاونی های در دست اجرا که تاکنون موفق به اخذ تسهیلات نشده اند در صورت دارا بودن شرایط، می توانند با مراجعه به اداره شهرستان و تکمیل مدارک از تسهیلات در نظر گرفته شده استفاده کنند.

در ادامه این نشست همچنین جناب سرهنگ رستمی جانشین بسیج سازندگی استان اظهار داشت: سقف مبلغ تسهیلات برای اجرای طرح و ایجاد اشتغال برای هر نفر 150 میلیون ریال با نرخ بهره 4 و 10درصد بوده که با عاملیت بانک های مهر اقتصاد و مهر ایرانیان قابل پرداخت است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.