به گزارش ایرنا سید موسی خادمی روز شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح لرستان به مناسبت هفته نیروی انتظامی در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان اظهار کرد: ناجا در ایجاد امنیت وظیفه سنگین و گسترده ای را در جامعه دارد و نیروی انتظامی قدرت قاطع و کوبنده نظام در برابر کسانی است که قصد ایجاد ناامنی در جامعه را دارند.
وی بیان کرد: نقش نیروی انتظامی در امنیت اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و امنیت بیرونی بسیار مهم بوده و رسیدن به امنیت اقتصادی با نقش‌آفرینی نیروی انتظامی فراهم می‌شود.
به گفته وی فلسفه وجود نیروی انتظامی برقراری امنیت بوده و خوشبختانه این مقوله در استان با تلاش‌ و رشادت‌های نیروی انتظامی برقرار شده است.
خادمی بیان کرد: دعوت ما از سرمایه‌گذاران و گردشگران برای ورود به استان به دلیل وجود امنیتی است که نیروی انتظامی و دیگر نیروهای نظامی و امنیتی کشور ایجاد کرده اند.
استادار لرستان اظهار کرد: نیروی انتظامی مشت نظام، قدرت قاطع و کوبنده آن در برابر کسانی است که قصد ایجاد ناامنی و برهم زدن نظم در جامعه را دارند و از سویی دیگر به علت بیشترین ارتباط با مردم، آغوش گرمی برای امنیت و آسایش آنان می باشد.
خادمی ادامه داد: امروز امنیت به عنوان مهمترین وظیفه دولت‌ها بخش عمده آن خصوصا امنیت داخلی بر عهده نیروی انتظامی است.
وی افزود: متاسفانه تجهیزات ساختمانی و رفاهی نیروهای انتظامی در لرستان در مقایسه با دیگر استان‌های مشابه در سطح پایین‌تری است که باید تلاش کرد تا شاخص ها ارتقا یابند.
هفته نیروی انتظامی هرساله از چهاردهم تا بیست و یکم مهرماه برگزار می شود.
مهمترین اخبار و رویدادهای استان لرستان علاوه بر سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی استان لرستان به نشانی http://www.irna.ir/lorestan در کانال تلگرامی irnalorestan@ نیز منتشر می شوند.
3210/6060
خبرنگار: محمد یاراحمدی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.