به گزارش ایرنا آیت الله سید احمد میرعمادی روز شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح لرستان به مناسبت هفته نیروی انتظامی در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان با بیان اینکه جهاد در راه خدا، برطرف کردن موانع و رساندن انسان ها به مقصد از مسئولیت های ناجا است، گفت:قاطعیت و عطوفت از وظایف اصلی نیروی انتظامی بوده که در برابر فتنه گران و اخلال گران نظم و امنیت با قاطعیت و در برابر ارشاد و راهنمایی مردم با عطوفت باید برخورد کرد.
وی ادامه داد: برخورد قاطع با مجرمان و قانون شکنان، عطوفت و مهربانی به مردم، ایجاد آسایش برای جامعه از دیگر مسئولیت های ناجا بوده که باعث پیروزی و موفقیت در جامعه شده است.
آیت الله میرعمادی نیروی انتظامی را برخوردار از قدرت معنوی بالایی در جامعه دانست و گفت: ولایتمداری، تبعیت از ولایت و رهبری از جمله موار تعیین کننده ای هستند که باعث شده ناجا از سلامت معنوی برخوردار باشد.
وی افزود: عزت نفس، بزرگ منشی و رها بودن در برابر طعمه ها و تعلق های دنیوی از ویژگی های مشخص نیروی انتطامی است و همین امر باعث شده است که پلیس در چشم مردم یک نیروی انقلابی شناخته شود.
امام جمعه خرم آباد ادامه داد: انتظار مقام معظم رهبری از نیروی انتظامی ارتقاء شاخص های تعیین شده برای ناجا است، شاخص هایی که در ابعاد گوناگون مطرح می باشد.
هفته نیروی انتظامی هرساله از چهاردهم تا بیست و یکم مهرماه برگزار می شود.
مهمترین اخبار و رویدادهای استان لرستان علاوه بر سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی استان لرستان به نشانی http://www.irna.ir/lorestan در کانال تلگرامی irnalorestan@ نیز منتشر می شوند.
3210/6060
خبرنگار: محمد یاراحمدی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.