به گزارش خبرآنلاین لرستان، اردشیر دریکوند افزود: شورای دور پنجم دیدگاه جامعی نسبت به شهر و آسیب های آن دارد این شورا بر این باور است از ایده های صاحب نظران ،متخصصین و نخبگان برای توسعه و آبادانی شهر استفاده کند.


وی  تصریح کرد: شورای شهر نباید محدود به شهرداری باشد بلکه شورای همه ی شهر است.


 عضو شورای شهر خرم آباد با بیان اینکه باید مدیریت واحد در سطح شهر بوجود آید ، تشریح کرد: بر این باوریم که مردم باید مطالبه گر باشند و نظارت های اجتماعی بر دستگاه ها را افزایش دهند تا با برنامه ریزی بهتری برای پیشبرد اهداف گام برداریم.


وی وضعیت اقتصادی و بنیه مالی شهرداری را نامطلوب عنوان کرد و بیان داشت : باید به دنبال درآمد پایدار برای شهرداری باشیم درآمدهای کنونی کفاف تنظیف شهر را هم نمی دهد.


رئیس شورای شهر خرم آباد به بدهی میلیاردی شهرداری این شهر گریزی زد و گفت : شهرداری خرم آباد بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان بدهی دارد اعتماد مردم نسبت به شهرداری از بین رفته می بایست فرهنگ سازی نمود تا مردم پای کار بیایند و عوارضات خود را پرداخت کنند تا بتوان در مسیر توسعه و اعتلای شهر پیش رفت.


وی با نگاهی اجمالی به پروژه های نیمه تمام آنها را تهدیدی جدی برای شهر دانست و عنوان کرد : شهر خرم آباد در بحث مبلمان شهری، حمل و نقل ، سرانه فضای سبز و بافت های فرسوده مشکلاتی عدیده دارد.

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 755828
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.