مسئول سازمان بسیج هنرمندان شهرستان پلدختر روز دوشنبه در آیین اختتامیه این جشنواره به خبرنگار ایرنا گفت: در فراخوان این جشنواره بیش از 100 اثر از آثار هنری شعرای فرهیخته استان لرستان به دبیرخانه ارسال شد.
غلامرضا محمودی افزود: پس از بررسی و 2 مرحله داوری، 6 اثر از سید ابراهیم موسوی از الیگودرز، بهروز پیری از کوهدشت، سامره حبیبی از خرم ‌آباد، حسین آزادبخت از کوهدشت، جمشید حاتم زاده از دلفان و مجید مرادی از خرم ‌آباد به عنوان آثار برگزیده 2 بخش کلاسیک و سپید جشنواره استانی آتش به اختیار انتخاب شدند.
وی هدف از برگزاری این جشنواره یک روزه در پلدختر را شناسایی استعداد‌های درخشان در هنر شعر و شاعری استان لرستان و ارتقای شعر متعهد در فضای رقابتی سال عنوان کرد و افزود: تاکید بر هنر شاعری براساس فرمایشات موکد مقام معظم رهبری، رشد توانمندی شاعران و ارایه الگو‌های برتر از دیگر اهداف این جشنواره بودند.
مسئول سازمان بسیج هنرمندان شهرستان پلدختر از همکاری ناحیه مقاومت بسیج درخصوص مشارکت در اجرای این برنامه تقدیر و تشکر کرد.
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است.
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
7272/3022
خبرنگار: فاطمه مهرابی ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.