به گزارش خبرآنلاین لرستان، در این آیین تکریم حسین پیریایی مدیر صندوق بازنشستگی استان لرستان با بیان اینکه بازنشستگان ذخایر این مرز و بومند ٬ بیان داشت : بازنشستگان فرهیخته و نخبه سراسر کشور می توانند تجارب خود را به نسل آینده منتقل کنند.


مهندس پیریایی در ادامه سخنانش اظهار داشت : می توان مشکلات و دغدغه های بازنشستگان عزیز را به سه بخش منزلت ٬ معیشت و درمان تقسیم کرد که در بخش منزلت باید هر دستگاهی قدردان بازنشستگان خودش باشد و عزت و احترام بازنشستگان و سالمندان باید در دستگاه های اجرایی استان حفظ شود .

وی گفت : دادن وام ده میلیون تومانی توسط بانک صادرات ٬ انجام تورهای مسافرتی ٬ افزایش ۱۸ درصدی حقوق های پایین تر از دو میلیون تومان ٬ بیمه تکمیلی و پیگیری احداث خانه امید برای بازنشستگان نیز تنها بخشی از فعالیت های صندوق بازنشستگی استان در زمینه معیشت و درمان این عزیزان است.


در ادامه ی این آیین تکریم مهندس غضنفری معاون اقتصادی استانداری لرستان با اشاره به روز خانواده بیان داشت: امروز ٬ روز خانوانده وتکریم بازنشستگان است و ما همه گرد هم آمده ایم تا تقدیر کنیم از شما عزیزانی که عمر گران بهای خود را صرف خدمت به مردم ٬ پژوهش و کارو تلاش کرده اید و گنجینه ای از خرد و آگاهی را به همراه خود دارید و سعی نمایید این گنجینه را به نسل بعدی منتقل کنید .

وی افزود: بازنشستگان بسان آیینه اند لذا اگر این آیینه شفاف و صیقلی باشد باعث نشاط و کار آیی شاغلین در دستگاه های اجرایی استان خواهد شد . غضنفری در ادامه سخنانش اظهار داشت: باید به وضعیت معیشتی بازنشستگان توجه شود و حقوق آنان بر اساس نرخ تورم افزایش یابد .

غضنفری گفت: در دولت تدبیر و امید در راستای کمک به بازنشستگان ۳۲ هزار میلیارد تومان به صندوق بازنشستگی کشوری واریز شده تا در برنامه ششم توسعه ٬ توجه ویژه ای به این عزیزان شود.


گفتنی ست: در پایان این آیین از بازنشستگان ده دستگاه اجرایی استان نیز  تجلیل شد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 742987
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.