به گزارش خبرآنلاین لرستان، وی ادامه داد: اگر اینگونه تقدیرها از بازنشستگان نباشد، حاصل آن بی‎انگیزگی و ناکارآمدی قشری است که قرار است بعد از بازنشستگان به ارائه خدمت بپردازند

غضنفری افزود: ما به عنوان دولتمردان باید از این دست تقدیرها را برای بازنشستگان به عنوان قشری که سال‎ها خدمت صادقانه کرده‎اند داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان اضافه کرد: ما در یک مقطعی از تاریخ شاهد سیاست‎های نابجایی بودیم که آثار آن را در همه ابعاد دیدیم و این آثار به قشر بازنشستگان نیز رسیده بود. در این مقطع بحث بازنشستگی پیش از موعومد بدون استدلال درست، نپرداختن به حقوق و مزایای این قشر و ...

وی یادآور شد:در دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به بازنشستگان داشت که نمونه آن اختصاص 132 میلیارد تومان بابت مطالبات صندوق بازنشستگی در سال گذشته بود که معادل هزینه عمرانی کل کشور بود.

غضنفری افزود: یکی از چالش های پیش‎روی کشور مشکلاتی است که در صندوق بازنشستگی است که باید رفع شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: اگر می‎خواهیم به توسعه پایدار برسیم باید مسیر کارآفرینی را در کشور هموار کنیم چراکه اشتغال تنها از راه بازنشستگی اتفاق نمی‎افتد.

وی اظهار کرد: ما وظیفه داریم به مشکلات بازنشستگان رسیدگی کنیم چراکه آنان سی سال از عمر خود را به کشور خدمت کرده‎اند.

وی با تاکید بر لزوم پای کارآمدن نظام بانکی و حذف قوانین دست و پاگیر برای کارآفرینی افزود: سال گذشته چهار هزار میلیارد تومان در سیستم بانکی به بخش تولید تزریق شد و پیش‎بینی می‎شود که امسال نیز بیش از شش هزار میلیارد تومان به این بخش اختصاص یابد که تاکنون یک هزار و 500 میلیارد تومان آن جذب شد.

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 742985
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.