به گزارش خبرنگارایرنا حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی روزپنجشنبه دردیدار مسئولان شهرستان بروجرد که به مناسبت آغاز هفته دولت دردفترامام جمعه بروجرد برگزار شد افزود: الگوی موفق حکومت دینی در ایران می تواند به سایر کشورهای جهان صادر شود و بنیان دولت های استکباری را متزلزل کند.
به گفته وی در چهار دهه عمربا برکت انقلاب اسلامی ایران کارآمدی نظام دینی معنا و مفهوم عمیق تری پیدا کرده است.
وی اظهار کرد: درمیان همه نهادها ودستگاه های نظام جمهوری اسلامی، دولت نقش مهمی درکارآمدی نظام دینی دارد و تلاش دولتمردان برای بروز و ظهوراین مهم باعث امیدواری مردم می شود.
امام جمعه بروجرد با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت بیان کرد: رهبر معظم انقلاب همواره برحمایت از دولت تاکید دارد زیرا دولتمردان مسئولیت سنگینی برعهده دارد و باید مورد حمایت همه آحاد ملت و نظام باشند.
حجت الاسلام والمسلمین ترابی اضافه کرد: دولت دوازدهم باید اولویت اصلی برنامه های خود را حل مسائل ومشکلات اقتصادی و بهبودی اوضاع معیشتی مردم قرار دهد.
وی ادامه داد: دولت باید به پیشرفت توام با عدالت اجتماعی درکشور توجه کند و ازبه وجود آمدن شکاف طبقاتی جلوگیری کند.
وی تاکید کرد: برای حل مشکلات اقتصادی باید به مقوله فرهنگ سازی در این زمینه و وجدان وانظباط اجتماعی توجه جدی داشته باشیم.
امام جمعه بروجرد با انتقاد از بی توجهی به مقوله فرهنگ در کشور گفت: امروزه با توجه به تهاجم فرهنگی دشمن کارفرهنگی مظلوم ومغفول مانده است.
حجت الاسلام والمسلمین ترابی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: هفته دولت که مزین به نام 2 شهید بزرگوار رجایی و باهنر می باشد فرصت مناسبی برای قدردانی از خدمات دولت به نظام است.
بروجرد با بیش از 350 هزارتن جمعیت و یک هزارو 606 کیلومترمربع مساحت در شمال لرستان واقع و دومین شهرستان پرجمعیت این استان است.
دوم تا هشتم شهریوردرتقویم کشورایران به مناسبت انفجاردفترنخست وزیری درهشتم شهریورسال 1360 و شهادت شهیدان محمد علی رجایی رئیس جمهور و محمد جواد باهنرنخست وزیربه عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.
7190/7273/ خبرنگار: علیرضا سلیمانی روزبهانی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.