به گزارش ایرنا،حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین مهدوی نژاد در نماز جمعه این هفته سمنان افزود : با اندیشه ولایی مرجعیت عالیقدر کشور عراق حضرت آیت الله سیستانی(رض) پیروزی بزرگی برای کشور عراق در نبرد با داعشی های ملعون حاصل شد.
وی خاطرنشان کرد : داعشی ها و استکبار جهانی سیلی محکمی در چند روز گذشته از مرجعیت شیعه خوردند و منویات نظام جمهوری اسلامی تا پیروزی کامل امت اسلامی بر داعش و استکبار جهانی ادامه می یابد.
وی تصریح کرد : استکبار جهانی شاید در ظاهر در رابطه با پیروزی های اخیر سربازان اسلام در برابر داعش احساس خوشحالی کند اما در باطن نسبت به شکست داعشی ها رضایت ندارد و باید نسبت به این امر هوشیار بود.
مهدوی نژاد یادآور شد : کینه استکبار جهانی از ایران اسلامی از پیشرفت ها و توسعه های روز افزون این نظام ارزشی نشات می گیرد و منویات رهبر انقلاب برای رفع توطئه ها دشمنان همواره باید در کشور اجرایی شود.
وی تصریح کرد : هفته عفاف و حجاب با صلابت در کشور برگزار شد و مردم استان با وحدت و همدلی در راهپیمایی باشکوه حفظ کرامت بانوان جامعه، این هفته با ارزش را گرامی داشتند.
وی تصریح کرد : مردم ولایی و مومن ایران اسلامی با حفظ شئونات اسلامی برای رفع چالش های فرهنگی گام بردارند و رعایت حجاب و عفاف برای افزایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی ضروری است‌.
مهدوی نژاد گفت: عزت و پایداری ایران اسلامی از رشادت ها و دلاوری های جوانان مومن و انقلابی در نبردهای حق علیه باطل سرچشمه می گیرد.
امام جمعه موقت سمنان در بخش دیگری اقتصاد مقاومتی شاه کلید رفع مشکلات کشور ذکر و اضافه کرد : باید آحاد جامعه و مسوولان با اجرای دقیق منویات رهبر انقلاب بیش از پیش برای توسعه و آبادانی این دیار گام بردارند.
6026/7339
*خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشار دهنده : جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.