به گزارش ایرنا، حجت الاسلام اسماعیل سیاوشی در خطبه های نمازجمعه داران با بیان اینکه باید مشکلات موجود در مسیر انجام کارهای فرهنگی حل شود، افزود: آتش به اختیار به معنای کار فرهنگی خودجوش است و به معنای بی قانونی و فحاشی و طلبکار کردن مدعیان پوچ اندیش و مدیون کردن جریان انقلابی کشور نیست.
وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب هر جا که بی نظمی ببینند به صراحت اعلام می کنند خواه این بی نظمی فرهنگی باشد و خواه غیر آن.
امام جمعه داران در ادامه با اشاره به جایگاه سپاه پاسداران، افزود: به برکت انقلاب اسلامی و تلاش‌های این نهاد در نظام بسیاری از تهدیدات دشمن در جهت عقب‌نشینی مردم از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب ناکام مانده و این کشور در اوج اقتدار حفظ شده است.
وی اضافه کرد: وظیفه اصلی سپاه پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است و بسیاری از قدرت های جهان به قدرت و تاثیرگذاری سپاه اذعان دارند. سیاوشی با بیان این که دشمن با ترویج و نفوذ فرهنگ شیطانی به دنبال نابود کردن ایران اسلامی است، افزود: دشمن به دنبال این است که فرهنگ منحط شیطانی خود را در جامعه ما ترویج داده تا کشور را به نابودی بکشاند و با درگیر کردن مردم و دو قطبی کردن جامعه کل کشور را نابود کند.
وی با اشاره به تحولات اخیر در کشورهای اسلامی به‌ ویژه عراق یادآور شد: پیروزی موصل یعنی پیروزی کل عراق و البته این راه هم بدانیم که امروز عراق و سوریه خود محور مقاومت شده‌اند و با تمام قدرت از این محور مقاومت دفاع می‌کنند.
سیاوشی با بیان این که اسراف در اسلام نکوهش شده است ادامه داد: با مصرف به اندازه و مدیریت منابع می توان از بحران کم آبی در فصل گرما عبور کرد تا شاهد قطعی آب نباشیم.
شهرستان فریدن با جمعیت بیش از 52 هزار نفر در 140 کیلومتری غرب استان واقع است.
ت/7135 دریافت کننده: فرزانه سادات مدنیون - انتشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.