به گزارش خبرآنلاین لرستان،رضا آریایی بیان داشت: در راستای اهداف آموزشی شورای عالی مدیریت بحران استان، برای مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو شورای مدیریت بحران شهرستا‌ها، کارگاه آموزشی دو روزه‌ای با حضور تعداد 120 نفر از مدیران عضو شورای مدیریت بحران شهرستان‌های بروجرد، دورود، ازنا و الیگودرز طی روزهای یک‌شنبه و دوشنبه 8 و 9 مردادماه به میزبانی شهر دورود در حال برگزاری است.
وی افزود:در جریان این کارگاه دروس مدیریت بحران و پدیده‌های طبیعی، اسکان اضطراری و موقت، تغذیه و بهداشت در بحران، حقوق در بحران، تشخیص هویت اجساد، تامین امنیت و انتظامات در بحران و ...... توسط اساتید مجرب تدریس خواهد شد.
در روز دوم کارگاه، سناریونویسی و شبیه‌سازی از وقوع یک حادثه فرضی رخ داده در سطح شهرستان مطرح و نحوه پاسخگویی به بحران، توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی مورد بررسی و ارزیابی کارشناسی قرار می‌گیرد.
آریایی اضافه کرد:این کارگاه آموزشی در روزهای آتی برای شهرستان‌های خرم آباد، دوره، کوهدشت، رومشکان، پلدختر، سلسله و دلفان در شهر خرم‌آباد برگزار خواهد شد.
شایان ذکر است:هدف از برگزاری این کارگاه‌های آموزشی، ارتقاء سطح آموزش و افزایش میزان توان عملیاتی فرمانداران، بخشداران، مدیران و دستگاه‌های عضو شورای مدیریت بحران شهرستان‌ها برای مواجه با شرایط واقعی است.

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 713050
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.