اسمااسماعیل پور،خبرآنلاین لرستان ، حجت الاسلام محمد سوری در خطبه های نماز جمعه اظهار داشت : دولت دوازدهم دنبال تشکیل یک کابینه چابک است و رئیس جمهور باید وزرای انتخاب کند که به باورهای ذکر شده اعتقاد داشته و بتوانند بر اساس وعده های داده شده رئیس جمهور پاسخگو باشند .
وی افزود: امروز جامعه و مردم ما نیازمند مدیران جهادی است که بتوانند با تلاش مضاعف و روحیه اعتقادی و جهادی کشور را از تنگناهای اقتصادی نجات داده و نیازهای مردم را در سطح کلان رفع کنند .
امام جمعه پلدختر به انتخابات 29 اردیبهشت سال جاری اشاره کرد و گفت: وزیردفاع آمریکا درحالی نظام شکوهمند ایران رادرمیان مردم نامحبوب جلوه می دهد وادعای سرنگونی آن رادارد که 70 درصد وجدان شرایط و حضورپرشور وگسترده مردم ایران را نادیده می گیرد .
وی افزود: آنچه که نهایت وقاحت وبی شرمی است این است که آمریکا خودش حامی تروریست وعامل نا امنی درجهان است اکنون منافقانه مدعی میارزه با تروریست شده و ایران را محورشرارت وبی ثباتی می داند.
وی با بیان این که ایران خود قربانی تروریست است خاطر نشان کرد: تروریست وافراط گرایی درمنطقه وجهان امروز ریشه درسیاست های نسنجیده آمریکا و حضورنحس وپلیدش درجای جای دنیا دارد و بهترین دلیل حمایت بی چون وچرا از کشورهای تروریست پرور و کودک کش ومروج اندیشه های انحرافی وهابیت وتکفیری همچون عربستان سعودی ورژیم غاصب اسرائیل می باشد.
حجت الاسلام سوری اظهار داشت: کافی است آمریکا خودش راکناربزند تاجهان درآرامش باشد آنها ازپیروزی درموصل ناراحتند زیرا نقشه آنان که دنبال تجزیه و اختلاف درمنطقه بودند به هم خورد و در ایجاد اختلاف بین شیعه وسنی و هزاران خیانت دیگر شکست خوردند.
وی با بیان این که دراین پیروزی جای شهدای مدافع حرم خالی است افزود: اکنون به خاطررشادت های شهدای مدافع حرم ،امنیت هم درعراق وهم به تبع
درایران وجود دارد اگر داعش درموصل پیروز می شد ناامنی درایران به عنوان همسایه عراق بوجود می آمد که هم اکنون ارتباط به راحتی ازایران به عراق موصل وبه سوریه وبه لبنان وبه کرانه باختری وجوددارد .
امام جمعه پلدختر با تبریک این پیروزی به همه مسلمانان به ویژه مراجع عظام تقلید، مقام معظم رهبری که همواره فرمایشات معظم له راه گشا رزمندگان بوده اظهار امیدواری کرد: بزودی زود شاهدپیروزی رزمندگان اسلام وارتش مردمی سوریه برداعشیان کافرنجس باشیم .
وی به یکشنبه۲۵تیرماه روز بهزیستی وتأمین اجتماعی اشاره کرد و افزود: به فرموده مقام معظم رهبری خدمتی بالاتراز خدمت به محرومان نیست و این وظیفه همگان اعم از دولت ومردم است و مردم وظیفه دارند با حضور خود و پرداخت خمس وزکات وهمچنین قرض الحسنه دولت را یاری کنند.
امام جمعه پلدختر گفت: یکی از شاخصه های رفاه سازمان تأمین اجتماعی است بااین گستردگی که دارد افرادزیادی را تحت پوشش خود قرا داده که این روز را به هردو نهاد وکارکنان شهرستان تبریک تبریک می گوییم .

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 701541
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.