به گزارش خبرآنلاین لرستان، رییس بیمارستان شفا با اشاره به اعتراض عده‌ای نسبت به قصور پزشکی در بیمارستان شفا خرم‌آباد، بیان داشت: فضاسازی وتخریب ها جهت دار است ودر راستای سازندگی شهر نیست و رسانه ها باید با تببین درست مسائل را بیان کنندو مردم راآگاه نمایند و این افراد نباید پیشداوری کنند بلکه باید منتظر نتیجه قطعی مراجع قانونی باشیم.
روح الله فکوری در خصوص این اعتراض ها تاکید کرد: اگر از پرسنل ما کسی مقصر باشد قانون با او برخورد خواهد کرد و با توجه به اینکه دهها اهرم نظارتی و بازرسی بر بیمارستان های خصوصی نظارت می کنند هر قصوری صورت گرفته باشد قانون برخورد خواهد کرد.
وی با اشاره به هجمه اخیر برخی شهروندان و شیطنت های گروهی در فضای مجازی گلایه کرد: 700 نفر در بیمارستان شفا مشغول کار هستند و بیمارستان شفا در مدت 9 سال براساس ارزیایی‌های وزارت بهداشت نمره درجه یک را دریافت می‌کند لذا تخریب جهت دار این مرکز به ضرر استان است.
دکتر فکوری تصریح کرد: ما می توانستیم سرمایه و توان مان را تهران اجرا کنیم و اگر کسی فکر کند به خاطر پول بیمارستان ایجاد کرده ایم اشتباه می کند چرا اگر پول بیمارستان را در بانک می گذاشتیم بیش از این میزان درآمد سود دهی داشت.
رییس بیمارستان شفا انتقاد بجا و مستند را مسبب بهبود خدمات رسانی مراکز درمانی به مردم عنوان کرد و افزود: اما قضاوت پیش از موعد و فراتر از قانون مانع از رشد سرمایه‌گذاری و بخش خصوص می‌شود لذا بیمارستان شفا از نظر داشتن گستردگی بخش‌های درمانی در کشور پیش رو بوده ونباید یک طرفه و عجولانه قضاوت شود که ضربه بزرگی به استان لرستان است.
دکتر فکوری با بیان اینکه بزرگ‌ترین آرزویم این بود که خرم‌آباد را در بخش خصوصی قطبِ درمانِ کشور کنم،تصریح کرد: برخی با تحریک مردم و سیاه نمایی در پی مخدوش کردن فعالیت های بیمارستان شفا هستند که حساب این افراد با رسانه های منتقد جداست.
فکوری خطاب به رسانه‌ها، مسئولان و شهروندان گفت: باید از سرمایه‌گذاران برای حضور در استان لرستان حمایت کنیم تا شاهد اشتغالزایی پایدار در استان باشیم.
وی تشریح کرد: هم‌اکنون سه بخش فوق تخصصی در پرونده بیمارستان شفا وجود دارد اما عده‌ای لجوجانه پذیرای این عنوان بیمارستان نیستند ودست به تخریب بیمارستان می‌زنند.
لازم به ذکر است:به گفته دکتر فکوری تعرفه‌های درمانی این بیمارستان بین پنج تا 58 درصد از مبلغ تعیین شده کمتر است و به برخی اقشار جامعه خدمات رایگان ارائه می‌دهد.
رییس بیمارستان شفا اشاره کرد: از سوی بستگان یک بیمار پنج بار تهدید به مرگ شدم اما با عنایت خداوند به عشق لرستان هجمه های جهت دار علیه شفا را تحمل می کنیم و رسانه ها نیز نباید اجازه دهند اقلیت های محدود فضای جامعه را محدود کنند و سرمایه گذران را فراری دهند.
دکتر فکوری در خصوص عنوان فوق تخصصی ،اظهار کرد:سازمان نظام پزشکی بر فوق تخصصی بودن بیمارستان شفا صحه گذاشته است،وبیان کرده است که عنوان فوق تخصصی در کشور عرف رایج است .
وی تصریح کرد:فاز جدید بیمارستان شفا با ۱٧هزار متر زیر بنا در حال ساخت است که خود به تنها اندازه ٢ بیمارستان است.
دکتر فکوری در خاتمه گفت: پیشنهاد خرید یک بیمارستان در آلمان را به ما داده اند که به صورت اقساط ٢۰ساله خریداری کنیم اما مانده ام وهمچنان به لرستان خدمت خواهم کرد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 701336
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.