دکتر مهدی حسنی آزاد عصر دوشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اعتباری بخشی بیمارستان ها هر 2 سال یک بار توسط ارزیابان وزارت بهداشت و درمان صورت می پذیرد و مجتمع آموزشی پژوهشی درمانی پیامبر اعظم (ص) تاکنون در طی سه مرحله ارزیابی صورت گرفته، موفق به کسب رتبه درجه یک کشوری شده است.
وی تصریح کرد: محورهای مورد ارزیابی از سوی ارزیابان اعتباربخشی وزارت بهداشت شامل مدیریت و رهبری، مراقبت و درمان، مراقبت های اورژانس، مدیریت خدمات پرستاری، حقوق گیرندگان خدمت، مدیریت دارو و تجهیزات، مدیریت اطلاعات، خدمات پاراکلینیک، پیشگیری و بهداشت است.
دکتر حسنی آزاد خاطرنشان کرد: واحد اعتباربخشی و بهبود کیفیت این مجتمع در راستای استاندارد سازی محورهای آموزشی و درمانی فعالیت های خود را از سال 90 آغاز کرده است.
مجتمع پیامبر اعظم (ص) بندرعباس بزرگترین بیمارستان استان هرمزگان و یکی از بیمارستان های مرجع استان است که بیماران از سراسر استان جهت تشخیص و درمان به این بیمارستان مراجعه می کنند.
این مرکز آموزشی، تحقیقاتی، درمانی و بهداشتی زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان است و به صورت دولتی اداره می شود.
طرح ابتدایی بیمارستان شهید محمدی در سال 1346 بعنوان بیمارستان 70 تختخوابی به تصویب رسید ولی در سال 1347 با تغییر به 222 تختخوابی ساخت آن شروع شد و در سال 1359 پس از اتمام بنای ساختمان،آغاز به کار کرد.
بازسازی این بیمارستان در سال 94پایان یافت و هم اکنون با حدود 450 تخت مصوب مشغول فعالیت است.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.