به گزارش خبرنگار ایرنا سردار مویدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در خرم آباد افزود: میزان کشفیات مواد مخدر در سه ماه نخست سالجاری بیش از 200 تن بوده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 12 درصد افزایش کشفیات داشته ایم.
وی اضافه کرد: در حوزه مقابله با مواد مخدر یکی از اولویت ها تمرکز بر مرزها است که استان های شرقی و جنوب شرقی سیستان و بلوچستان و هرمزگان به عنوان استان های خط مقدم و هدف در نظر گرفته شده و بیشترین برنامه مقابله ای تمرکز بر مهار مواد مخدر در این مسیر است.
به گفته وی در سال های اخیر اولویت ستاد مبارزه با مواد مخدر متمرکز بر بحث پیشگیری بوده است زیرا که بر اساس تجربه جهانی تنها راه مهار و کنترل اعتیاد ، تمرکز بر بحث پیشگیری است.
وی با بیان اینکه با بسیج همه حوزه های فرهنگی ، اقتصادی، علمی و اجتماعی تلاش می شود تا شرایط بهتری در راستای مبارزه با اعتیاد فراهم شود ، ادامه داد: در استان لرستان در حوزه های مختلف پیشگیری،درمان و مشارکت ها تصمیمات خوبی اتخاذ شده که امید است در سال جاری نتایج خوبی در سطح جامعه در ارتباط با مبارزه با مواد مخدر مشهود شود.
سردار مویدی همچنین گفت: مبارزه با خرده فروشی نیز اولویت بعدی است که شامل همه شهرستان ها می شود تا با همکاری دستگاه قضایی چهره شهرها در این راستا پاکسازی شد.
/6060/7264/7274
خبرنگاران: بهزاد سلاحورزی و مریم نریمانی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.