به گزارش ایرنا فریدون کاوه روز شنبه در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شورای مشورتی ایثارگران شهرستان پلدختر افزود: گلزار شهدای روستاهای مورانی، کیان آباد، دمرود، خلیل اکبر، قلعه نصیر و بابابهرام مشکل راه دارند.
وی اضافه کرد: گلزار شهدای روستاهای چم گز، چم گرداب، پاعلم، چم مهر، میدان بزرگ، کلات و سرنجه زیودار، دمرود افرینه و چشمه کبود معمولان نیز باید سازماندهی شوند.
شهردار معمولان پلدختر نیز در ایین نشست گفت: بنیاد شهید و شهرداری اقدامات خوبی در شهر معمولان انجام داده اند که از جمله آنها می توان به اجرای سنگ فرش، ایزوگاه و نصب تصاویر شهدا را نام برد.
مسعود شاکرمی افزود: راه دسترسی به یادمان شهدای گمنام در معمولان آسفالت شده و تنها بخشی از آن باقی مانده است که ادامه آن به عهده مسکن و شهرسازی است.
وی اظهار کرد: شهرداری معمولان از زمان دفن شهدای گمنام تاکنون کار رسیدگی به یادمان این شهدا را انجام می دهد در صورتی که باید این کارها را بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس انجام دهد.
مشاور فرماندار پلدختر در امور ایثارگران شهرستان پلدختر نیز گفت: یادمان شهدای گمنام که در سال 90 در دل مله کوه پلدختر به خاک سپرده شدند هنوز تکمیل نشده و تابلوی شهدا در بلوار امام خمینی (ره) شهر تعویض نشده است.
عزت بیرانوند افزود: خانواده های شهدا هنگام مراجعه به گلزار شهدا به دلیل نبود سایبان در هوای گرم و طاقت فرسا زیر آفتاب می مانند.
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است.
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
7272/3022
خبرنگار: فاطمه مهرابی ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.