عبدالرضاعبدی روزشنبه درگفت وگو با خبرنگارایرنا افزود: پرونده این انشعابات غیرمجازتشکیل وبرای رسیدگی وتبدیل به انشعابات مجاز به دادگستری ارجاع داده شده است.
وی اظهارکرد: انشعابات غیرمجازواسراف آب شرب درروستاها موجب افت فشارو قطعی های مکرردر این مناطق می شود.
مدیرامورآب وفاضلاب روستایی بروجرد اضافه کرد: متاسفانه افرادی که اقدام به انشعاب غیرمجازآب می کنند به راحتی وحتی با توسل به قانون حاضربه نصب انشعاب مجازنیستند که این امربه معضلی تبدیل شده است.
عبدی بیان کرد: با توجه به شدت گرما وافزایش مصرف آب دراین شهرستان تاکنون با مشکل قطع آب در روستاها مواجه نبوده ایم اما وجود انشعابات غیر مجاز، اسراف وصرفه جویی نکردن موجب شده تا درروستاهای برکت آباد، کفشگران، کرکیخان و بندیزه که در مسیر رودخانه پرآب ونایی بروجرد قرارگرفته وازمناطق پرآب شهرستان هستند با افت فشارآب و یا در ساعتی از روز با قطعی مواجه شوند.
مدیرآب وفاضلاب روستایی بروجرد یادآورشد: بروجرد دیارچشمه ها وسومین منطقه پرباران کشوردر شمال لرستان واقع شده است ولی متاسفانه به دلیل نبود زیرساخت ها برای ذخیره سازی این آب ها بسیاری ازروستاهای این شهرستان با مشکل کم آبی مواجه هستند.
عبدی با بیان اینکه بسیاری ازخطوط آبرسانی بروجرد بیش از25 سال قدمت دارند، گفت: بسیاری ازاین خطوط نیازبه تعمیروتعویض دارند و دربرخی ازروستاها به دلیل بزرگ شدن روستا نیازبه ایجاد خطوط جدید است.
وی افزود: ازمجموع 184روستای دارای سکنه شهرستان بروجرد 127روستا با 22 هزارمشترک تحت پوشش شرکت آب وفاضلاب روستایی هستند.
6052/7273 خبرنگار: آمنه صارمی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.