عباس گودرزی روزسه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود:دشمنان باید بدانند که ملت ایران همانند 38 سال گذشته با اقتدارو تکیه بر توان نظامی و نیروی ایمان جواب هرگونه تعرض را با سیلی محکم خواهد داد و در راستای حفاظت از کیان و تمامیت ارضی کشور در برابر ترفندها و توطئه های دشمنان تا آخرین نفس ایستاده است.
وی اظهارکرد:گروهای تکفیری وکشورهای حامیان آنهامتوجه باشند که سپاه پاسداران در راستای حفظ امنیت و اقتدار ایران اسلامی که ثمره خون هزاران شهید، جانباز و آزاده سرافراز است با کسی شوخی ندارد.
نماینده مردم بروجرد واشترینان درمجلس شورای اسلامی اضافه کرد:حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه نیروهای تکفیری داعش نشان داد که سپاه آمادگی کامل برای پاسخ کوبنده به هرگونه اقدام علیه نظام جمهوری اسلامی ایران را دارد.
گودرزی بیان کرد: تروریست ها و حامیان آنها بدانند که ایجاد نا امنی در ایران مساوی با پاسخ قاطع ازفرزندان انقلاب اسلامی است.
وی تصریح کرد: این حمله موشکی یک هشدار جدی به کسانی است که می خواهند این امنیت را از ملت بگیرند و با این حمله پاسخ محکم و قاطعی از سوی کشورمان دریافت کردند.
به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکشنبه شب درعملیات موفقیت آمیزموشکی به مقر فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی گروه تروریستی داعش در دیرالزور سوریه را هدف قرار داد.
این عملیات در پاسخ به اقدام تروریستی دوازدهم رمضان سال جاری بود که منجر به کشته و زخمی شدن شماری از هموطنان روزه دار در مرقد مطهر امام(ره) و مجلس شورای اسلامی شد.
6052/7273 خبرنگار: آمنه صارمی**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.