ساماندهی نواحی روستایی و کمتر توسعه یافته با هدف زدودن غبار محرومیت‌های به جا مانده از گذشته‌های دور و نزدیک از اهداف و آرمان‌های دولت‌ها و از دغدغه‌های اساسی مسئولان دستگاه‌های اجرایی است.

به گزارش ایلنا از ارومیه، پس از انقلاب شکوهمند اسلامی، کارهای زیادی برای محرومیت‌زدایی و توسعه روستاها انجام شده چه بسا این را نیز باید اضافه کرد که به دلیل فقدان تخصیص منابع‌ کافی توسعه متوازن در روستاها محقق نشده است.

در این راستا به همت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی، بهره‌برداری همزمان از طرح‌های آبرسانی به 41 روستای استان به صورت نمادین در روستای ترکمان ارومیه و با حضور استاندار آذربایجان غربی آغاز شد.

استاندار آذربایجان غربی در این مراسم گفت: در محرومیت زدایی از چهره روستاهای استان بسیار مصمم هستیم.

سعادت با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، محرومیت‌زدایی را از دستاوردهای ملموس انقلاب دانست.

وی اظهار کرد: مصداق محرومیت‌زدایی را می‌توان در توجه نظام جمهوری اسلامی ایران به بخش روستایی مشاهده کرد.

استاندار آذربایجان‌غربی تصریح کرد: بعد از انقلاب اسلامی به دلایل زیادی از جمله جنگ‌تحمیلی و مشکلات در پی آن و پس از آن ناامنی‌های موجود در منطقه، دچار برخی مشکلات و عقب ماندگی‌ها شده‌ایم.

وی افزود: در 38 سال گذشته بسیاری از محرومیت ها و سختی ها را پشت سر گذاشته‌ایم و امروز جمهوری اسلامی به برکت قدرت مردم خود و با اقتدار در برابر توطئه های دشمنان ایستاده است.

سعادت با بیان اینکه دشمن همیشه در نظر دارد تا کشور ما را دچار عقب‌ماندگی کرده تا هرگز نتوانیم به رشد و توسعه برسیم، گفت: دشمنان از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون برای رسیدن به اهداف شوم خود سنگ‌اندازی‌های بسیاری را کرده‌اند اما هربار با ولایت‌مداری و هوشیاری و بصیرت ملت ایران، توطئه‌های دشمنان از بین رفته است و با وجود محدودیت ها و تحریم ها مملکت خود را آباد کردیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.