به گزارش خبرآنلاین لرستان، لوسیون‌های بدن محصولاتی موضعی با ویسکوزیته «گرانروی » کمتر نسبت به کرم ها و ژل های نرم کننده هستند.
این محصولات برای افزایش رطوبت و نرمی پوست پس از استحمام وهمچنین در شرایط خشکی و اگزمای پوست ، آفتاب سوختگی و ... مورد ستفاده قرار می گیرند.
رطوبت رسانی به پوست، رفع خشکی پوست، شفافیت پوست ، ایجاد حس خوب ، بوی‌ خوش و ایجاد حس آرامش در پوست و ... از مهترین ویژگی های لوسیون های بدن است.
معرفی یک لوسیون بدن منحصر به فرد
« لوسیون بدن هربکس با فرمولاسیون خاص»
این لوسیون گیاهی دارای خاصیت آنتی باکتریال بسیار قوی است و عصاره ها و اسانس های مختلف گیاهی در ترکیب آن به کار رفته است.
عصاره گیاهان مختلفی از جمله مورد، مرزه خوزستانی ، بادرنجبویه و اسانس های گیاهی در ترکیب این محصول استفاده شده است.
همچنین در این محصول از بره موم زنبور عسل نیز استفاده شده است که به عنوان ماده ضدعفونی کننده در سطح بدن مانع از ایجاد بوی بد بدن می گردد.
لوسیون گیاهی هربکس به علت فرمولاسیون ویژه آن دارای خواص مختلفی از جمله رطوبت رسانی ، نرم کنندگی ، آنتی باکتریال بودن و ...است و با انواع مختلف پوست سازگار است.
بوی بد بدن بر اثر تجزیه عرق ایجاد می شود و این لوسیون با دارا بودن عصاره های گیاهی خاص ،از رشد قارچ و باکتری هایی که سبب بوی بد بدن می شود، جلوگیری می کند.
در اینجا به برخی از فواید لوسیون‌های بدن اشاره می‌کنیم.
رطوبت رسانی به پوست
افرادی که در مناطق خشک زندگی می‌کنند و پوستی حساس و خشک دارند، اغلب از لوسیون‌های بدن استفاده می‌کنند. پوستی که به‌خاطر خشکی، سرما و گرمای بیش از حد حساس و تحریک شده است احتیاج به مراقبت ویژه‌ای دارد.
شما می‌توانید با استفاده از لوسیون‌ها رطوبت و مراقبت‌های ویژه را به پوست‌تان هدیه دهید. برخی از افراد به‌ طور ژنتیکی پوست حساسی دارند و به شرایط آب و هوایی و اقلیمی ربطی ندارد؛ به این افراد استفاده از لوسیون‌های حمام را پیشنهاد می‌کنیم. استفاده از انواع روغن‌های گیاهی نیز به‌عنوان لوسیون حمام رایج است.
رفع خشکی پوست
حتی اگر پوست شما از نوع معمولی یا چرب باشد، بازهم ممکن است بخش‌های خشکی از بدن‌تان مانند اطراف آرنج و زانوها شما را ناراحت کند. شما می‌توانید با استفاده از لوسیون‌های بعد از حمام و قبل از خواب به داد این نواحی از بدن‌تان برسید. استفاده منظم از لوسیون‌ها در رفع خشکی‌های اطراف زانو و آرنج معجزه می‌کند.
حس خوب، بوی‌خوش
استفاده از لوسیون‌های بدن حس خوبی را به افراد منتقل می‌کند. در ضمن رایحه و بوی خوش آن فراموش نشدنی است. شما می‌توانید رایحه لوسیون‌های بدن را با توجه به نوع پوست و علائق خود و با در نظر گرفتن خواص ترکیبات موجود درآن انتخاب کنید.
ایجاد حس آرامش در پوست
حتی اگر پوست شما در بهترین حالت سلامتی و شادابی باشد و به هیچ‌ گونه مرطوب‌ کننده ‌ای احتیاج نداشته باشد، استفاده از لوسیون‌ بدن به پوست‌تان آرامش می‌دهد. اگر لوسیون را همراه ماساژ بدن استفاده کنید تاثیر آن بر پوست چند برابر می‌شود.
شفافیت پوست
استفاده از انواع لوسیون‌های بدن به پوست شما درخشندگی خاصی می‌ بخشد. بسیاری از لوسیون‌ها حاوی ترکیبات سفید کننده هستند که باعث روشن شدن پوست‌ می‌شود. هم‌ چنین برخی از این لوسیون‌ها دارای دانه‌های کوچک پاک ‌کننده‌ای هستند که به‌عنوان اسکراب عمل می‌ کنند و سلول‌های مرده را از سطح پوست جدا می‌ کنند.
منبع: شرکت داروسازی و بهداشتی دکتر جهانگیر

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 677216
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.