به گزارش خبرآنلاین لرستان ،فاکتور محافظت کننده کرم‌های ضدآفتاب با شاخصی به نام « SPF » مشخص می ‌شود که نشان دهنده مقاومت آن کرم در برابر آفتاب است.
اما کرم ضد آفتاب با SPF 100 تفاوت چندانی با کرم ضدآفتاب با SPF 25 در« حفاظت » از پوست ندارد ولی « زمان آسیب» پوست در اثر قرار گرفتن در معرض آفتاب را طولانی تر می کند.
استفاده از مواد موثره گیاهی در فرمولاسیون این محصولات می تواند انتخاب مناسبی برای کمک به شادابی و سلامت پوست باشد.
کرم گیاهی ضدآفتاب هربکس
موثر در جلوگیری از پیری زودرس و سرطان های پوستی
تولید شده در انواع« بی رنگ و رنگی»
کرم ضدآفتاب گیاهی هربکس با spf 60 و 30 و فرمولاسیون خاص، محصولی ایده آل برای پوست های چرب می باشد.
عصاره مریم گلی موجود در این محصول با خاصیت « مرطوب کنندگی فوق العاده » موجب نرمی و لظافت پوست گردیده و همچنین عصاره چای سبز که یک آنتی اکسیدان قوی محسوب می گردد از تیره شدن پوست جلوگیری می نماید، وجود گلسیرسین باعث حفظ رطوبت پوست و جلوگیری از خشکی آن شده و عصاره دارچین به همراه عسل به « درخشدگی پوست » کمک می کند.
خاصیت آنتی باکتریال و ضد قارچ بودن عصاره های موجود در فرمولاسیون این فرآورده موجب شده است که که این محصول برای پوست های مستعد آکنه، مناسب باشد.
کرم ضدآفتاب هربکس بدون گذاشتن اثر چربی با سرعت بالا ،جذب پوست می شود و با استفاده از این کرم رنگی ، پوست ظاهری یکنواخت و بدون لک خواهد داشت.
این کرم دارای یک نوع بی رنگ و سه نوع رنگی « بژ روشن ، بژ متوسط و بژ تیره » است که نیازهای همه افراد مصرف کننده کرم های ضدآفتاب را تامین می کند.
توصیه :
برای پاک کردن صورت از کرم‌های ضدآفتاب بهتر است از مواد پاک‌ کننده(سیندت و پن‌ها) و صابون‌های دارای خاصیت مرطوب ‌کنندگی برای پوست‌های خشک و حساس و افراد مسن، استفاده نمایید.
افرادی با پوست چرب باید برای پاک کردن کرم ضدآفتاب از پاک‌ کننده‌های قوی ‌تر مانند ژل های شستشو و شیرپاک کن ها استفاده کنند.
خوب است بدانیم اگر پوست فردی مستقیماً در معرض آفتاب است باید هر 3 ساعت یکبار استفاده از کرم ضدآفتاب را تکرار نماید اما اگر افراد در معرض آفتاب مستقیم قرار ندارند، تکرار مصرف کرم ضدآفتاب بعد از هر 4 تا 5 ساعت، الزامی است چرا که خاصیت کرم ضدآفتاب بعد از 4 تا 5 ساعت از بین می ‌رود.
نکته مهم دیگری که در این جا باید به آن توجه کرد این است که رنگی بودن یا نبودن کرم‌های ضدآفتاب هیچ تأثیری برعملکرد آنها ندارد چرا که از کرم های ضد آفتاب رنگی برای همخوانی بیشتر کرم با پوست و خوب پخش شدن کرم بر روی پوست استفاده می ‌شود.

منبع: شرکت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 675989
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.