به گزارش خبرنگار ایرنا، قدرت الله فلاح نژاد روز سه شنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان سلسله در سالن جلسات فرمانداری شهرستان با اشاره به اینکه از منابع صندوق توسعه ملی در شهرستان سلسله کمتر استفاده شده است، افزود: بسته بودن دست بانک های شهرستان و کسب تکلیف از استان، توجه به جهت دهی پرداخت تسهیلات به طرح های کوچک، سهم بالای تسهیلات خوداشتغالی، ضعف مفرط بخش صنعت و معدن در این شهرستان از مشکلاتی است که پیش پای رونق تولید و اشتغال در شهرستان قرار دارد و باید برطرف شوند.
وی با اشاره به اینکه سلسله به عنوان شهرستانی که دارای پایین ترین نرخ سرمایه گذاری در استان است، عنوان کرد: متاسفانه هیچگونه واحد صنعتی بزرگ یا نیمه متوسط در این شهرستان وجود ندارد و شهرک صنعتی این شهرستان نیز تنها یک واحد تولیدی فعال دارد.
فرماندار سلسله با بیان اینکه کاهش سهم اشتغالزایی دستگاه های عمرانی نشان دهنده کاهش فعالیت های این دستگاه ها در شهرستان است، تصریح کرد: عدم سرمایه گذاری در بخش آب از دیگر مشکلات پیش روی رونق تولید و اشتغال شهرستان سلسله است در حالی که بخش کشاورزی عمده ترین بخش اقتصادی شهرستان محسوب می شود.
فلاح نژاد با اشاره به نشست ستاد تسهیل استان در سال گذشته در شهرستان سلسله، افزود: در بخش صنعت و معدن از 10 واحد نیازمند تسهیلات تنها یک مورد تسهیلات دریافت کرد و پرداخت تسهیلات برای احداث سیلوهای ذخیره شهرستان کماکان نیز انجام نشده است.
امام جمعه الشتر نیز در این نشست با بیان اینکه خروجی تمامی عبادات باید در راستای خدمت رسانی به مردم باشد، افزود: سه عنصری که باعث پیروزی انقلاب اسلامی شدند دین، مردم و رهبری امام امت بود، مادامی که این سه عنصر در کنار هم باشند انقلاب نیز موفق است.
حجت الاسلام سید سجاد موسوی با بیان اینکه اگر می خواهیم انقلاب استمرار داشته باشد باید به فکر مشکلات اقتصادی مردم باشیم، خاطرنشان کرد: مردم با حضور گسترده خود در پای صندوق های رای، لبیک به مقام معظم رهبری و پایبندی به ارزش های انقلاب را نشان دادند پس باید خالصانه پاسخ زیبایی به این حضور گسترده بدهیم.
7265/6060
خبرنگار: زهرا جمشیدی نسب**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.