نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: امام خمینی(ره) سیاست‌مداری برجسته و مدیری قدرتمند بود.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، حجت‌الاسلام علی قاضی عسگر در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در مصلی اردبیل با بیان اینکه ساده‌زیستی و ساده زندگی کردن از مهمترین ویژگی‌های امام خمینی(ره) بود، گفت: این ویژگی در نوع خود بی‌نظیر است و نحوه زندگی و مدیریت ایشان با سادگی عجین شده بود.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) ویژگی‌های بسیاری را به صورت همزمان داشت، افزود: امام خمینی(ره) فقیه و مجتهدی برجسته، مرجعی عالیقدر، متخصص در اصول، فیلسوف و عارفی بزرگ، شاعری توانمند، نویسنده‌ای ماهر و سخنوری اثرگذار بود.

قاضی عسگر اضافه کرد: سخنرانی‌های امام خمینی(ره) به قدری اثرگذار بود که در عمق جام مردم نفوذ می‌کرد.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با بیان اینکه امام خمینی(ره) سیاست‌مداری برجسته و مدیری قدرتمند بود، افزود: امام خمینی(ره) در حوادث قوی ظاهر می‌شد و با تلاش ایشان پایه‌های انقلاب تثبیت شد و دنیا نتوانست به انقلاب خدشه‌ای وارد کند.

وی خطاب به جوانان گفت: برای بنده مثل روز روشن بود که در تمام مراحل انقلاب، خدا با ما بود، و الا صحنه‌هایی را دیدم که فقط یکی از آنها می‌توانست مسیر انقلاب را تغییر دهد.

قاضی عسگر تاکید کرد: امام خمینی(ره) بدون داشتن امکانات و صرفا با تکیه بر نیروی مردمی مقتدرانه عمل کرد و نظام مقدس جمهوی اسلامی شکل گرفت.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با بیان اینکه امام خمینی(ره) به برکت انقلاب اسلامی برای ما استقلال و آزادی آورد، افزود: در آن زمان صنایع ما صنایع نوپا بود و کشاورزی نابود شده بود و امام ما را نجات داد.

قاضی عسگر گفت: امروز به برکت رشادت‌های امام خمینی(ره) و وجود مقام معظم رهبری بعد از گذشت حدود 38 سال از انقلاب، در انتخابات اخیر 42 میلیون نفر پای صندوق رای حاضر شدند و برای کشور افتخار آفریدند.

وی اظهارامیدواری کرد: مردم شریف ایران با رهبری مقام معظم رهبری پله‌های ترقی و پیشرفت را یکی پس از دیگری سپری کنند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.