به گزارش خبرنگار ایرنا خدانظر دریکوند روز پنجشنبه در جلسه روسای آموزش و پرورش مناطق و شهرستان ها با اشاره به حضور آگاهانه مردم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از نقش آفرینی فرهنگیان و دانش آموزان در انتخابات تقدیر کرد و افزود: سیاست ها و برنامه های آموزش و پرورش برگرفته از منویات مقام معظم رهبری، ریاست جمهوری، اسناد بالادستی نظام و سند تحول بنیادین است.
وی افزود : این سیاست ها در دستگاه تعلیم و تربیت لرستان هم مورد تاکید قرار می گیرد و لازم است که مدیران و متولیان آموزش و پرورش به آن باور و اعتماد داشته باشد.
دریکوند اظهار کرد:در راستای تربیت دانش آموز تراز جمهوری اسلامی باید به شاخص های سند تحول بنیادین و مصادیق آن تسلط و باور داشته باشیم و به مقام و جایگاه معلم به عنوان محور فعالیت های تعلیم و تربیت ارج داده شود.
وی با بیان اینکه در آموزش و پرورش با تهمت و تخریب و نگاه های سلطه جویانه نمی تواند کاری از پیش ببرد و افزود : با نگاه های پوپولیستی و تخریب های ناجوانمردانه نمی توان بر فکر و نظر مردم تاثیر گذاشت.
دریکوند به جبهه گیری های غیر اصولی در خصوص سند 2030 اشاره کرد و افزود : آموزش و پرورش در خصوص این سند در چارچوب فرهنگ ،آرمان و ارزش های دینی خود عمل خواهد کرد و قابل تصور نیست که در این خصوص پا را از دایره دیانت و معنویت فراتر بگذارد.
وی آموزش و پرورش را متعلق به همه مردم معرفی کرد و گفت : تخریب غیر واقع بینانه دستگاه تعلیم و تربیت خسارتی را به بار خواهد آورد که به نفع هیچ شخص یا گروهی نیست.
در حال حاضر 320 هزار دانش آموز در 24 شهرستان ومنطقه این استان مشغول تحصیل هستند.
7274/6060
خبرنگار :مریم نریمانی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.