به گزارش خبرنگار ایرنا، به دلیل وسعت کم شهر الشتر مرکز شهرستان سلسله، تمامی ستادهای تبلیغاتی نامزدها در چند خیابان اصلی شهر متمرکز شده اند و تقریبا اکثر ستادها فاصله بسیار کمی با یکدیگر دارند.
هر صبح که تحرکات تبلیغاتی نامزدها آغاز می شود، شهر چهره بسیار شلوغ تری به خود می گیرد، میزهایی پذیرایی و صندلی هایی که بعضا پیاده روها را نیز اشغال کرده اند مانع عبور و مرور آسوده شهروندان شده و هر غروب خیابان ها و جداول شهر پر از لیوان های یک بار مصرفی است که برای پذیرایی از مهمانان ستادها استفاده شده است.
در این میان ستادهای نامزدهای شورای شهر به دلیل تعصبات قومیتی حاکم بر شهرستان از ازدحام و شلوغی خاصی برخوردارند و اغلب افراد بانفوذی از طرفداران نامزد مورد نظر مشغول سخنرانی برای جمع آوری آرای بیشتر در این ستادها هستند.
صدای بلندگوهای ستادها نیز به قدری است که هیاهوی بازار را در خود می پیچد و کل فضای شهر را انتخاباتی می کند.
پذیرایی از هواداران به صرف ناهار و شام یکی از روش های تبلیغاتی اکثر نامزدهای شورای شهر در این شهرستان است.
رای اولی های شهرستان نیز این روزها با تکاپو و اشتیاق بیشتری در ستادها حضور دارند چرا که قرار است اولین برگ حضور سیاسی خود را در تاریخ انتخابات کشور ثبت کنند.
یکی از این رای اولی ها که مشغول پخش تراکت های تبلیغاتی نامزد مورد علاقه خود است و یکی از تراکت ها را نیز به سینه خود چسبانده در این باره می گوید: یکی از بهترین حس هایی که تاکنون تجربه کرده ام حس اثرگذاری در آینده کشور و شهر است.
اشکان ندری اظهار کرد: خیلی خوشحالم که می توانم در انتخابات شرکت کنم، احساس می کنم در جامعه دارای ارزش هستم و می توانم میزان شعور سیاسی خود را بسنجم و آن کسی را که به خواسته هایم نزدیک تراست انتخاب کنم.
این رای اولی الشتری با بیان اینکه سعی کرده ام که به برنامه ها و اهداف تمامی نامزدهای هر دو انتخابات فکر کنم و آن کسی را که فکر می کنم دارای اهداف بهتر و موثرتری است، انتخابات کنم، عنوان کرد: شرکت کردن در انتخابات برای سربلندی و اقتدار کشور مهم است، کشور ما دارای دشمن های زیادی در دنیا است که منتظرند امثال من پشت انقلاب را خالی کنیم تا آن ها بر کشورمان سلطه پیدا کنند.
وی خاطرنشان کرد: تبلیغات هواداران نامزدهای انتخاباتی اگر با کینه و غرض ورزی همراه نباشد و در فضایی سالم به رقابت بپردازند قطعا بر شور و هیجان انتخابات می افزاید و تمایل و انگیزه افراد را به رای دادن بیشتر می کند.
ندری تصریح کرد: امیدوارم نامزدها نیز به وعده هایی که می دهند عمل کنند تا امثال من که تازه به جمع رای دهندگان اضافه شده ایم و برای آینده شهر و کشورمان تصمیم سیاسی می گیریم را دلسرد نکنند.
وی با اشاره به حال و هوای موجود در شهر، عنوان کرد: درست است که تبلیغات نامزدها در این چند روزه با بی نظمی هایی همراه است اما اگر انتخابات با همین حال و هوا و هیجانات هم توام باشد انگیزه های افراد را هم برای حضور پرشور تحت تاثیر قرار دهد.
این جوان الشتر افزود: همین شور و هیجانات و تجمع های هواداران به دنیا نشان می دهد که ایرانیان در سرنوشت کشور خود دخیل هستند و انتخاب اکثریت هرچه باشد قطعا مورد رضایت همگان خواهد بود.
شعور سیاسی همین رای اولی ها نشان از فضای باز سیاسی کشور می دهد، شور و شعوری که وقتی به باور می نشیند حماسه ای را نوید می دهد که قطعا گستردگی آن و موج های پر خروشش را دنیا به نظاره خواهند نشست.
به گزارش ایرنا، انتخابات شورای شهر الشتر با حضور 23 نامزد در حال برگزاری است که از این تعداد، پنج نفر تصدی شورای شهر الشتر را بر عهده می گیرند.
سه تن از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری( روحانی، رئیسی و قالیباف) نیز در این شهرستان دارای ستاد هستند که با ائتلاف رئیسی و قالیباف، ستاد قالیباف در این شهرستان در حال فعالیت های تبلیغی برای رئیسی است که با این اوصاف در مجموع تعداد 30 ستاد تبلیغاتی برای نامزدهای ریاست جمهوری و شورای شهر در این شهرستان در حال فعالیت هستند. در تمامی ادوار انتخاباتی مردم شهرستان سلسله همواره بسیار متعصب و پرشور در انتخابات برگزار شده شرکت داشته ند.
7265/6060
خبرنگار: زهرا جمشیدی نسب**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.