احمد گودرزیان روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگارایرنا افزود: داوطلبان این دوره از انتخابات قبل ازآغاز رسمی زمان تبلیغات ازسوی عوامل اجرایی انتخابات توجیح شده اند که با احترام به قوانین انتخاباتی وعمل به مرقانون ازهرگونه تخلف در این ایام پرهیزنمایند.
وی اظهارکرد: بنرهای تبلیغاتی جمع آوری شده به شعبه تخلفات انتخاباتی شهرستان بروجرد ارجاع شده اند.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان بروجرد با بیان اینکه برخی از داوطلبان انتخابات شورای شهر تخلفاتی از جمله نصب عکس داوطلبان برروی تابلوهای راهنمایی و رانندگی، اماکن عمومی ، منازل مردم و اماکن دولتی را مرتکب شده اند اضافه کرد: بیش از40 نقطه ازشهر بروجرد برای نصب عکس داوطبان انتخابات مشخص شده و انتظارمی رود داوطلبان انتخابات وهواداران آنها ازنصب پوستر ونبردراماکن ممنوعه خودداری نمایند.
گودرزیان تاکید کرد: به داوطلبان انتخابات شورای شهرکه درتبلیغات انتخاباتی خود تخلف نموده اند تذکر داده شده و برابر قانون با این افراد برخورد می شود.
وی ازآغاز طرح پاکسازی اماکن عمومی ازپوستروعکس های تبلغاتی نامزدهای انتخابات توسط شهرداری بروجرد خبر داد و از مردم و هواداران داوطلبان انتخابات خواست ماموران شهرداری را در این امرمهم حمایت کنند.
شهر بروجرد با بیش از 250 هزار جمعیت دارای 9 کرسی شورای شهر است که در این دوره از انتخابات 188 داوطلب باهم رقابت می کنند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهرروستا 29 اردیبهشت برگزارمی شود.
6052/7273 خبرنگار: آمنه صارمی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.