به گزارش خبرنگار ایرنا محمد علی گودرزی عصر شنبه در جمع حامیان حجت الاسلام روحانی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شهرستان بروجرد افزود: برجام با برداشتن قطعنامه های شورای امنیت سایه جنگ و ناامنی را از سر کشور برداشت.
وی با بیان اینکه کشور با دیپلماسی ستیز و برخوردهای تند دچار مشکل فراوان می شود، اظهار کرد: در دولت های نهم و دهم گوشه ای از گنج ایران در قالب یارانه به مردم پرداخت می شد ولی در کنار آن 12 هزار میلیارد توسط یک نفر چپاول شد.
رئیس ستاد انتخابات روحانی در بروجرد افزود: نام متخلف و دزد باید برای مردم اعلام شود ولی در دولت های قبل این مهم رعایت نشد و دزدی های بسیاری توسط افراد مختلف انجام شد.
وی گفت: دولت های قبل با پرداخت یارانه، مردم را به خود وابسته کردند به طوریکه پس از اجرای قانون هدفمندی یارانه قیمت بسیاری از مایحتاج ضروری چند برابر شد.
گودرزی با بیان اینکه دولت های نهم و دهم سطح توقعات مردم را پایین آورند، افزود: وضعیت درمانی در دولت های قبل بسیار نامناسب بود و داروهای مورد نیاز برای درمان بیماران وجود نداشت.
وی اظهارکرد: در حال حاضر با طرح تحول سلامت بیماران به راحتی در بیمارستان بستری و میزان اندکی از هزینه درمان خود را پرداخت می کنند.
وی با انتقاد از عملکرد نمایندگان بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مردم زمانی که برگزیده می شوند باید به وعده ها وقول های خود در زمان جمع آوری رای عمل کنند.
گودرزی افزود: شهرستان بروجرد با وجود 2 نماینده در مجلس شورای اسلامی در بسیاری از زمینه های اجتماعی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی از سایر شهرهای کشور عقب مانده است.
رئیس ستاد تبلیغاتی حسن روحانی در بروجرد افزود: نمایندگان بروجرد در بسیاری از مواقع در برابر دولت می ایستند و جلوی اقدامات دولت ها را می گیرند.
به اظهار وی نحوه کارکرد نمایندگان موجب عقب ماندگی این حوزه انتخابیه شده است.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه به صورت همزمان برگزار می شوند.
خبرنگار: مقداد بهاروند احمدی ** انتشاردهنده: احسان کردی
7273/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.