به گزارش خبرآنلاین لرستان- محمد تقی توکلی ادامه داد: این جریانات سیاسی در کشور یک ظرفیت ایجاد می کند برای ساختن ایران که بازخورد نگاه سیاسی دکتر روحانی ا ست.
وی ابراز داشت: اصلاح طلبان در دوره های گذشته آزادی عمل زیادی نداشتند اما در دولت حاضر از فضایی با آزادی بیان بیشتری برخوردارند که می تواند ظرفیتهایی برای ساختن کشور باشد.
رییس ستاد مردمی حامیان دکتر روحانی در نشست با اصحاب رسانه در خرم آباد در خصوص روند فعالیت های ستاد اظهار داشت:پس از ابلاغ مسوولیت در ستاد مردمی دکتر روحانی بر مبنای فضا سازی و سازماندهی ستادهای استان و شهرستان وارد حوزه عمل شدیم و خوشبختانه با یک فراخون از کلیه افراد مستعد یا دارای سابقه کار اجرایی در ستادها نسبت به راه اندازی و تعریف ساختار سازمانی و تشکیل کمیته های مختلف و عوامل اجرایی بهره بردیم.که اعضا به صورت مویرگی در اقشار و گرو ه های مردمی تبیلغات و اطلاع رسانی دارند.
توکلی خبر داد: تشکیل شورای راهبردی شامل تعریف سیاست های قابل اجرا انتخابات در استان یا شهرستان بوده و بر اساس آن فرایند انتخابات تعریف می شود.
رییس ستاد مردمی دکتر روحانی ابراز داشت:کلیه ستادهای دکتر روحانی در استان با سخنرانان ملی و استانی افتتاح شده و مشغول فعالیت اند که خوشبختانه با استقبال چشمگیری از سوی همراه بوده وتا کنون هیچگونه مشکلی هم جواجه نشده است.
توکلی تاکید کرد:نگاه روستاییان و عشایر در زمینه انتخاب مجدد دکتر روحانی مثبت است.
وی با اشاره به بی ثباتی بازار در دولت گذشته و یادآوری تورم و مشکلات معیشتی مردم افزود:دکتر روحانی در حالی دولت را تحویل گرفت که مشکلات، فشارها و تهدیدات خارجی نیز درکمین کشور بود و تحریم ها تا جایی گسترش یافت که تولید داخلی نیز تحت شعاع قرار گرفت اما خوشبختانه به همت دکتر روحانی با امضای سند برجام مشکلات متعددی  که در کمین کشور بودند رفع گردید.
توکلی با اشاره به بحث فروش نفت،مشکلات بانکی و معاملات خارجی گفت:ایران آزادی عملی نداشت و قرار بود سالانه بیست درصد صادرات نفت کاهش پیدا کند که حتی حق انتقاد از قیمت نفت را هم نداشتیم اما برجام بسیاری از مشکلات ما را حل کرد.
رییس ستاد مردمی دکتر روحانی برجام را سند افتخار کشور عنوان کرد و تصریح کرد:در سایه دولت تدبیر و امید با امضای با برجام سایه تمام تحریم ها و بحران جنگ از ایران برداشته شد و اقتدارمان بازیابی شد و در دنیا دیگر ما را ایرانی تروریسم خطاب نمی کنند که همین روابط صلح آمیز با کشورهای خارجی آزادی عمل در مبادلات خارجی، ورود تکنولوژی و در نهایت رشد و توسعه کشور را دامن می زند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 644117
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.