به گزارش خبرآنلاین لرستان ،شهردار مرکز استان لرستان گفت: خرم‌آباد پایتخت طبیعت، گردشگری و موسیقی ایران است و قرار گرفتن در زمره هفت شهر گردشگری ایران، یکی از ظرفیت‌های توسعه دراین شهر است.
به گزارش خبرگزاری شهرنا، «یحیی عیدی بیرانوند» با بیان اینکه توسعه خرم‌آباد محقق نمی شود مگر با همکاری مسئولین وشهروندان؛ اشاره کرد:ثبات مدیریت شهری و تلاش برای جذب سرمایه گذاری دربخش خصوصی موجب می شود جایگاه واقعی شهر خرم آباد دربین شهرهای مبداء گردشگری برای همیشه ثابت بماند.
شهردار خرم آباد ادامه داد:آیین نکوداشت روز خرم آباد فرصتی است تا همه مسئولین وشهروندان گرد هم جمع شوند تا علاوه بر نکوداشت داشته هایمان در راستای هرچه بهتر شدن شهرمان بکوشیم.
شهردار مرکز استان افزود:وجود آبشارهای طبیعی شهری،پل های تاریخی،آب و هوای معتدل و مردمی خونگرم و مردم نواز پتانسیل های شهر خرم آباد است که امید می رود درآینده ای نزدیک شهرمان مبداء اصلی گردشگران داخلی و خارجی شود.
عیدی بیرانوند اشاره کرد:هم اکنون شهرها به سمت گردشگری تخصصی پیش رفته اند وما تلاشمان این است تا دربحث گردشگری تخصصی به سمت ظرفیت هایمان برویم.
وی افزود:گردشگری تخصصی در حوزه پل های تاریخی،دریاچه ها،آبشارها و... از زمینه هایی است که تلاش داریم در آینده ای نزدیک به آن بپردازیم.
عیدی بیرانوند در ادامه با بیان اینکه شهر پویا شهری است که مردمش در آن مشارکت داشته باشند گفت:مشارکت حداکثری شهروندان در توسعه شهر خرم آباد موجب ایجاد اشتغال بیشتر و رونق کسب و کار شهری می شود.
وی پرداخت عوارض شهری را مهمترین منبع درآمد شهرداری ها دانست که شهروندان با پرداخت به موقع آن می توانند در توسعه شهر مشارکت داشته باشند.
عیدی بیرانوند تصریح کرد:متاسفانه میزان مشارکت شهروندان خرم آبادی در پرداخت عوارض سالانه هفت درصد است که این رقم در برابر هزینه هایی که مدیریت شهری برای خدمات رسانی تقبل می کند درصد خیلی پایینی است.
شهردار خرم آباد توصیه کرد:از همه شهروندان تقاضا دارم شهرشان را متعلق به خود بدانند و درآبادانی و توسعه آن مجموعه مدیریت شهری را یاری کنند.شهری پویا است که شهرواندانی دلسوز و پویا داشته باشد.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 641588
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.