به گزارش ایرنا آیت الله سید احمد میرعمادی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه خرم آباد در مصلی الغدیر این شهر با اشاره به نزدیک شدن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: نامزدهای انتخاباتی در مناظره های زنده تلویزیونی باید توجه کنند که مبادا این مناظرات فرصتی برای تاختن و تخریب یکدیگر باشد.
وی با اشاره به فرمایشات اخیرمقام معظم رهبری در روز عید مبعث پیامبر اکرم (ص) گفت: در تبلیغات انتخاباتی باید به ظرفیت ها و توانمندی های داخلی توجه شود و نگاه نامزدها به خارج از مرزها نباشد.
نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: اشتغال و تولید با تکیه بر ظرفیت های داخلی امکان پذیر بوده و این موضوع، یک رهنمود راهبردی در تبلیغات انتخاباتی است.
وی اضافه کرد: مردم منتظر هستند تا بدانند نامزدها چه برنامه هایی دارند و چه کسی قدرت، مدیریت و صداقت را برای انتخاب شدن دارد.
امام جمعه خرم آباد رعایت تقوای سیاسی و صداقت و درستی در عمل و گفتار را از انتظارات مردم از نامزدها دانست و گفت: نامزدهای انتخاباتی نباید از ارزش های غربی تبعیت و روش های اسلامی را دنبال کنند.

** معلمان باید نسل چهارم جامعه انقلابی را پرورش دهند
خطیب جمعه خرم آباد در فرازی دیگر از خطبه های نماز جملعه با اشاره به یازدهم اردیبهشت شهادت آیت الله مطهری و روز معلم گفت: رسالت معلمی، رسالت انبیا است و معلمان از جایگاه و منزلت پیامبران برخوردارند.
وی افزود: معلمان باید ارتقای توان علمی، خلاقیت و نوآوری دانش آموزان را مد نظر قرار دهند.
وی آموزش و تعلیم برای تولید و اشتغال را از وظایف معلمان دانست و اظهار کرد: معلمان باید چرخ اشتغال و تولید را در دوران نوجوانی به حرکت در آورند.
آیت الله میرعمادی ادامه داد: مهم ترین منبع برای تعلیم و تربیت دینی، کتاب های استاد مطهری می باشند که در حال حاضر مورد بی مهری و کم توجهی قرار گرفته اند.

** حمایت از تولیدات داخلی بهترین تجلیل از کارگران است
وی با اشاره به هفته کار و کارگر و تبریک این روز به جامعه کارگری گفت: کارگر سنگر اقتصادی را می چرخاند.
نماینده ولی فقیه در لرستان بیان کرد: شعار سال از سوی مقام معظم رهبری نقش عمده ای در تولید و اشتغال دارد و باید به این موضوع توجه ویژه ای شود.
وی با بیان اینکه آمار بالای بیکاری در لرستان برازنده مردم این استان نیست، گفت: ایجاد شغل وظیفه دولت و حکومت است.
آیت الله میرعمادی افزود: اکنون برخی از کارگران وضعیت اقتصادی مناسبی ندارند و نگرفتن مطالبات چندماهه این قشر قابل تحمل نیست.

** پاسداری از اسلام، انقلاب اسلامی و ارزش های دینی از وظایف پاسداران است
وی با تبریک اعیاد شعبانیه و با اشاره به روز جانباز و پاسدار گفت: امام حسین (ع) با نهضت و قیام خود اسلام را زنده نگه داشته است و پاسداران با الگوگیری از این امام همام باید مظهر ایمان، شجاعت و ایثار باشد.
آیت الله میرعمادی ادامه داد: در هر کجا کشور خطری را از سوی دشمن احساس کند، سپاه و پاسداران در مقابل دشمنان ایستادگی کرده و از ارزش ها و دستاوردهای اسلامی دفاع می کنند.
وی گفت: جانبازان اسطوره ایثار شده اند و حقانیت انقلاب اسلامی به شمار می آیند.
3210/3022
خبرنگار: محمد یاراحمدی ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.