به گزارش ایرنا میشو کرستیچوویچ سرمربی مس رفسنجان عصر دوشنبه پس از بازی خیبر خرم آباد و مس رفسنجان گفت: در طول فصل امتیازات زیادی را از اشتباهات داوری از دست دادیم.
وی اظهار کرد: بسیاری از بازیکنان را به دلیل آسیب دیدگی در برابر تیم های مختلف در اختیار نداشتیم که این موضوع باعث از دست دادن امتیازات زیادی شد.
سرمربی کروات تیم فوتبال مس رفسنجان افزود: این تیم با زحمت و تلاش فراوان تشکیل شده است لذا تمام همت و تلاش خود را برای بقا در لیگ به کار گرفته ایم.
وی گفت: امتیازات زیادی را به دلیل اشتباه داوران در طول فصل از دست دادیم و بابت هیچ یک از بردهای تیم پاداشی دریافت نکردیم.
وی با اشاره به شایعاتی مبنی بر هماهنگی با تیم ‌های دیگر برای امتیازدهی اظهار کرد: این شایعات را تکذیب و رد می کنم چراکه هیچ یک از بازی ها برای ما فرقی ندارد و با تمام قوا به دیدار حریفان می رویم.
در هفته سی و سوم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور(جام آزادگان) تیم فوتبال خیبر خرم آباد در یک دیدار خانگی مقابل مس رفسنجان با نتیجه مساوی متوقف شد.
سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد نیز عملکرد داوری را در بروز مشکلات این تیم در دیدار مقابل مس رفسنجان موثر دانست و گفت: داور با سوت های بی ‌مورد باعث مشکلات تیم خیبر در این دیدار شد.
داود حقدوست با بیان اینکه داور این دیدار در حد این بازی نبود و جواب تماشاچی ها را باید بدهد، افزود: تیم‌های پایین جدولی هیچ کسی را برای حمایت ندارند و تیم ما نیز همچنان از مشکلات مالی رنج می برد.
وی ادامه داد: مس رفسنجان از محوطه جریمه خود بیرون نمی‌ آمد و با کار دفاعی کار را برای ما سخت کرده بود.
سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد با اشاره به صحنه مشکوک پنالتی در دقیقه 85 این دیدار بر روی بازیکنان خیبر گفت: متاسفانه داور پنالتی ما را ندید.
وی با بیان اینکه داوری در بیشتر بازی های لیگ به ضرر خیبر بوده است، افزود: ما شایستگی برد را در بازی آخر داریم و با تمام قوا در برابر خونه به خونه بابل به میدان خواهیم رفت.
خیبر تا قبل از این دیدار با ٣٣ امتیاز از ٣٣ بازی در رده پانزدهم و مس رفسنجان با ٣٩ امتیاز با همین تعداد بازی در رده یازدهم جدول 18 تیمی رقابت ها حضور داشتند.
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
3210/3022
خبرنگار: محمد یاراحمدی ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.