به گزارش خبرنگار ایرنا ، رقابت 2 تیم های خونه به خونه مازندران و گل گهرسیرجان عصر چهارشنبه در ورزشگاه بدون تماشاگر هفت تیربابل برگزار شد که در نهایت تیم میزبان با نتیجه 5 بر 1 میهمان خود را با شکست سنگین بدرقه کرد.
تیم خونه به خونه به علت حواشی پیش آمده در دربی نیمه تمام مازندران برابر تیم نساجی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به برگزاری 2 مسابقه بدون حضور تماشاگران در بابل محکوم شد.
این مسابقه را شاگردان' وینگو بگویچ' در تیم گل گهر سیرجان که تا پیش از این مسابقه در صدر جدول رده بندی این مسابقات قرار داشتند، هجومی آغاز کردند و در دقیقه 13 توسط 'شاهین مجیدی' با یک ضربه سر زیبا به گل نخست رسیدند.
پس از این گل ، تیم خونه به خونه مازندران که در این مسابقه با رای کمیته انضباطی از حمایت تماشاچیان خودی محروم بود، خیلی زود توانست به بازی برگردد و در دقیقه 24 توسط ' میلاد نوری ' به گل تساوی بخش خود دست یافت.
شاگردان ' نادر دست نشان ' در تیم خونه به خونه پس از این گل با حفظ توپ و میدان و چند موقعیت بر روی دروازه تیم گل گهر ، در دقیقه 33 توسط ' مهران فرضیات ' به دومین گل خود برابر صدرنشین لیگ دسته یک دست یافتند تا 2 تیم با برتری 2 بر 1 به رختکن رفتند.
در آغاز نیمه دوم این مسابقه، شاگردان نادر دست نشان بازی را طوفانی آغاز کردند و با در اختیار گرفتن کامل توپ و میدان و احاطه کامل زمین تیم گل گهر ، شرایط را برای شاگردان وینگوبگویچ در گل گهر سخت کردند.
دقیقه 50 مسابقه و بر روی یک ضدحمله تند و تیز ' حمید کاظمی' مهاجم خونه به خونه گل سوم تیمش را وارد دروازه تیم میهمان کرد که 'محمدحسین ترابیان ' داور مسابقه این گل را آفساید اعلام کرد.
پس از این گل ، کاظمی آقای گل فصل قبل لیگ یک با تداوم موقعیت های حمله تیم خونه به خونه بر روی دروازه تیم گل گهر در دقایق 60 از روی نقطه پنالتی و دقیقه 62 با دریبل ، دروازه تیم گل گهر را باز کرد تا با 2 گل خود در این مسابقه تیمش را 4 بر 1 پیش اندازد.
بازیکنان خونه به خونه که در هفته گذشته برابر اکسین البرز 1 بر 1 متوقف شده بودند، در این دیدار عقده گشایی کردند و در دقیقه 81 توسط ' روح الله باقری ' بازیکن تعویضی خود به پنجمین گل مسابقه نیز رسیدند تا پس از هفته ها از ناکامی و حواشی فاصله گیرند.
شاگردان دست نشان در خونه به خونه نه تنها با این برد ، گل گهر سیرجان را پس 13 هفته که رنگ باخت به خود ندیده بود، شکست دادند ، بلکه امیدهایشان را نیز برای صعود به لیگ برتر زنده کردند.
تیم خونه به خونه مازندران با این پیروزی 45 امتیازی شدند و به رده ششم جدول صعود کرد.
این درحالی است که هنوز نتیجه بازی نیمه تمام تیم با نساجی از سوی کمیته انضباطی اعلام نشده است.
همچنین تیم نساجی دیگر نماینده مازندران دراین رقابت ها عصر امروز در دیداری بیرون از خانه در بوشهر به مصاف تیم رده سومی پارس جنوبی جم رفت که در نهایت برابر میهمان خود با نتیجه 2 بر صفر تن به شکست داد تا امیدهای این تیم ها برای لیگ برتری شدن همچنان به تاخیر افتد.
نساجی مازندران هم با این شکست با 43 امتیاز در رده هشتم جدول باقی ماند.
مازندران با 2 تیم نساجی وخونه به خونه در رقابتهای لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور حضور دارد.
خبرنگار : مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.