به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی روز دوشنبه در دیدار کارکنان نیروهای مسلح شهرستان بروجرد که به مناسبت روز ارتش برگزار شد افزود: روز ارتش فرصت مناسبی است تا کارنامه درخشان ارتش و حماسه آفرینی های دلاورمردان ارتشی درعرصه های مختلف به نمایش گذاشته شود.
به گفته وی ارتش جمهوری اسلامی ایران پرورش یافته مکتب اسلام، قرآن و ولایت مطلقه فقیه است و امروز به یک الگوی کم نظیراز یک سازمان کلاسیک نظامی در جهان تبدیل شده است.
وی با اشاره به اینکه وجه تمایز ارتش جمهوری اسلامی ایران با سایرارتش های جهان دارا بودن سلاح ایمان و تقوا است گفت: آمادگی همه جانبه نیروهای مسلح ایران اسلامی هر نوع ماجرا جویی و تعرض دشمنان را با پاسخ قاطع، سخت و کوبنده جواب خواهد داد.
امام جمعه بروجرد بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سایر نیروهای مسلح ایران اسلامی با همتی مضاعف و مجاهدت راهبردهای فرماندهی کل قوا را رقم خواهند زد و سردرگمی و یاس را به اردوگاه دشمن تحمیل خواهند کرد.
حجت الاسلام والمسلمین ترابی افزود: ملت ایران قدرشناس فرزندان غیور خود در نیروهای مسلح می باشد و روز 29 فروردین را فرصت مناسبی برای قدردانی از ارتشیان گرامی خواهند داشت.
به گفته وی امروز قدرت بازدارندگی نظام در سایه خودکفایی و تولید سلاح های مدرن جنگی بالا رفته و اقتدار نظام را به رخ دشمنان می کشاند.
وی اظهار کرد: ضریب بالای امنیت ایران اسلامی در منطقه ای که در آن تروریست ها و تکفیری ها هر روز جنایات فجیهی مرتکب می شوند نشان ازاقتدار بالای نیروهای مسلح می باشد.
امام جمعه بروجرد اضافه کرد: امروز دشمن در کشورهای عراق و سوریه به واسطه حضور تروریست ها و داعش ها قصد ضربه زدن به ام القری جهان اسلام ایران را دارد ولی مجاهدت نیروهای مسلح کشور باعث شده در بیرون از مرزهای ایران اسلامی دشمنان زمین گیر شوند.
7190/7273
خبرنگار: علیرضا سلیمانی روزبهانی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.